اعلام ویژه برنامه های دهه کرامت کانون استان در جلسه شورای فرهنگی،هنری و ادبی

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،جلسه شورای فرهنگی،هنری و ادبی کانون با حضور مدیر کل و سایر اعضا برگزار شد.

عسگری فر در ابتدای جلسه ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته در برگزاری کارگاه های ترم اول فصل تابستان گفت:خانواده ها از فعالیت های کانون استقبال خوبی داشته اند که این موضوع حاصل زحمات تمامی کارشناسان،مربیان و سایر همکاران می باشد و امید است این مسیر رو به رشد در ترم بعدی نیز ادامه یابد.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته کرامت بیان کرد:جشن میلاد حضرت ثامن الحجج علیه السلام با حضور اعضای برگزیده جشنواره های رضوی در مجتمع فرهنگی هنری برگزار خواهد شد که در این مراسم ضمن اجرای برنامه های متنوع از برگزیدگان این رویداد مهم فرهنگی هم تقدیر به عمل خواهد آمد.مدیر کل ادامه داد:مراکز 60گانه کانون نیز ویژه برنامه های متنوعی را با موضوع زندگی امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور اعضای کودک و نوجوان برگزار خواهند کرد.

در ادامه این جلسه کارشناسان واحد هنری کانون استان گزارشی از تعداد کارگاه های هنری و اعضای شرکت کننده در ترم اول فصل تابستان را ارائه کردند.