باران مهر به جنت‌آباد رسید

طرح باران مهر به همت مربی کتابخانه سیار روستایی گرمسار در روستای جنت‌آباد ایوان‌کی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، اسماعیل قندالی مربی کتابخانه سیار روستایی گرمسار از اجرای طرح باران مهر در دبستان فضیلت روستای جنت‌آباد از توابع بخش ایوان‌کی شهرستان گرمسار خبر داد و گفت: این طرح با حضور دانش‌آموزان، معلمان و جمعی از مسئولان به منظور حمایت از کودکان مناطق روستایی و محروم و خدمت‌رسانی به آنها در قالب اهدای کتاب و نوشت‌افزار ایرانی‌اسلامی انجام شد.

علی اسدزاده نماینده آموزش و پرورش ایوان‌کی نیز ضمن تبریک هفته‌ی ملی کودک به دانش‌آموزان از خدمات مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مدیر و معلم دبستان فضیلت قدردانی کرد و توجه مربی کتابخانه سیار روستایی به کودکان مناطق محروم و روستایی با هدف توان‌مندسازی و رشد و شکوفایی استعدادهای آنها را شایسته تقدیر دانست.

قندالی در پایان افزود: خوش‌آمدگویی عضو کتابخانه سیار روستایی، سرودخوانی دانش‌آموزان، اهدای جوایز و پذیرایی از برنامه‌های این روز بود.

گفتنی است؛ در هفته‌ی ملی کودک مربی کتابخانه سیار روستایی گرمسار برنامه‌های متعددی مانند مسابقه طناب‌کشی، کارگاه نقاشی ویژه والدین و دانش‌آموزان دبستان مقداد روستای جلیل‌آباد، معرفی کتاب، قصه‌گویی، امانت کتاب و... در روستاهای اطراف این شهرستان اجرا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =