کد خبر: 274496
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
هفته کتاب‌ و کتاب‌خوانی در نیشابور

برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی مراکز سه‌گانه فرهنگی، هنری و ادبی کانون نیشابور تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، معصومه احسانی‌پناه نماینده کانون در شهرستان نیشابور، از برنامه‌های گسترده مراکز سه‌گانه نیشابور در هفته کتاب خبر داد.

مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره۱ نیشابور با بیان این مطلب که فعالیت‌های کانون کتاب‌محور و با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در بین کودکان و نوجوانان انجام می‌شود، گفت: هفته کتاب و کتاب‌خوانی فرصت خوبی برای آشنایی کودکان و نوجوانان با دوست و یار مهربان است به همین منظور مراکز سه‌گانه کانون در نیشابور ویژه‌برنامه‌هایی برای این ایام در نظر گرفته که امیدواریم به شکل مطلوب اجرایی شود.

احسانی‌پناه حضور مربیان فرهنگی کانون در مدارس و اهدای نشان «مروج کتاب» به دانش‌آموزان و معرفی و تجلیل از کودکان و نوجوانان موفق و برتر در زمینه کتاب‌خوانی را از برنامه‌های این هفته در مراکز کانون شهرستان معرفی و به برگزاری جشن کتاب «رفیق دیرین»، برگزاری نشست «فلسفه برای کودکان» با محوریت کتاب، نشست پژوهشی «با هم بخوانیم» با حضور والدین و اعضا، مسابقه کتاب‌سازی بر بال‌های کاغذی، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی اشاره کرد.  

وی همچنین نشست تخصصی ادبی با حضور مربیان و اعضا، بازدید دانش‌آموزان از کانون و آشنایی آنان با فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی و برپایی کارگاه‌های مختلف با هدف معرفی کتاب را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب اعلام کرد.   

نماینده کانون در شورای اداری شهرستان نیشابور اظهارکرد: نیشابور دارای سه مرکز ثابت فرهنگی، یک مرکز پستی و یک مرکز آموزش زبان است که به انجام خدمات فرهنگی می‌پردازند.

گفتنی است؛ مرکز شماره یک ثابت و کتابخانه پستی واقع در خیابان امام (ره)   داخل دبیرستان عترت، مرکز شماره دو واقع در بلوار جانبازان بین جانبازان ۳ و ۵ و مرکز شماره سه واقع در خیابان ابراهیمی بوستان نسترن می‌باشد، همچنین یک مرکز آموزش زبان(کانون زبان) در خیابان ۱۵ خرداد می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =