کد خبر: 275952
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
مربی کانون، پژوهشگر برتر سال 96

همزمان با تجلیل از اساتید برتر دانشگاه آزاد واحد بروجن از زینب توکلی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کیان به عنوان پژوهشگر برتر سال 96 تجلیل شد.

به گزارش روایط عمومی اداره کل کانون استان: زینب توکلی مربی مرکز فرهنگی هنری کیان به عنوان پژوهشگر برتر سال 96 در دانشگاه آزاد واحد بروجن تجلیل شد.

توکلی با ارائه پژوهش مدیریت دانش در روش های چابک توسعه نرم افزار، اولین همایش داخلی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، دانشگاه آزاد واحد بروجن در این جشنواره موفق به اخذ رته برتر در میان شرکت کنندگان در این جشنواره شد.

زینب توکلی دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر با گرایش نرم افزار است و دارای گواهینامه پایان نامه برتر پژوهشی در سال 95 می باشد.

وی تا کنون بیش از 8 مقاله علمی در این زمینه به چاپ رسانده است و کتابی نیز در خصوص کامپیوتر در دست چاپ دارد.

بر این اساس: این مسابقه به مناسبت هفته پژوهش در میان اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد و در انتهای این مراسم از دکتر تقی جاودانی، دکتر سید محمد نوربخش رضایی، دکتر فریبا کیانی، مهندس زینب توکلی، مهندس مینا ضیایی و صالح اسماعیلی به عنوان پژوهشگران برتر واحد سال 96 در بخش استادان و فاطمه علیپور دهاقانی در بخش دانشجویی قدردانی شد.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز فعالیتهای پژوهشی مطلوبی در سطوح کودک و نوجوان در زمینه های مختلف ارائه می دهد که مرکز فرهنگی هنری کیان نیز از جمله مراکز فعال در زمینه های پژوهشی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =