کد خبر: 275955
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
بازدید 982
گرامی‌داشت روز بصیرت در کانون سمنان

اعضا و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان با اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری، نهم دی‌ماه، روز بصیرت را گرامی داشتند.

به‌ گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، ویژه‌برنامه‌های فرهنگی با هدف گرامی‌داشت حماسه نهم دی و آشنایی با روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» برای اعضای کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی‌هنری این استان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مربیان مراکز فرهنگی‌هنری در راستای شعار این روز مبنی بر «تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی» و به منظور تبیین و ماندگار کردن حرکت عظیم مردم در پاسخگویی به مخالفان نظام اسلامی در روز نهم دی ماه ۱۳۸۸ و بصیرت‌افزایی کودکان و نوجوانان با دعوت از دانش‌آموزان مدارس و اجرای برنامه‌های مختلف مانند برپایی نشست آموزشی، نمایش فیلم، قصه‌گویی، شعارنویسی، کاردستی، معرفی وقایع و ایام، مسابقه شکل‌سازی با خطوط و به تصویر کشیدن حضور حماسی ملت در این روز، از آنها خواستند تا با بصیرت و هوشیاری، مطالعه کافی و داشتن اطلاعات کامل همچون پدران و مادران خود در مقابل توطئه دشمنان دین و سرزمین‌شان بایستند.

گفتنی است؛ جمعی از کارکنان اداره‌کل کانون پرورش فکری استان نیز همگام با اقشار مردم در مراسم گرامی‌داشت این روز که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =