صدای کودکان دامغانی در طرح هزار کودک، هزار لبخند

صدای خنده ی کودکان دامغانی در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری دامغان شنیده شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، فاطمه‌سادات امیرفخریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری دامغان از اجرای طرح «هزار کودک، هزار لبخند» با همکاری سازمان مردمنهاد «خانه تسنیم دامغان» خبر داد و گفت: این طرح با حمایت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان و جمعی از خیرین دامغانی از ۱۹ اسفند آغاز شده و تا ۲۳ اسفندماه ادامه  دارد.

امیرفخریان اظهار داشت: طی این پنج‌روز، دانش‌آموزان یکی از مدارس واقع در مناطق کم‌برخوردار شهری بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده پس از بازدید از برخی آثار و بناهای تاریخی در مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو کانون پرورش فکری دامغان حضور یافته و از فعالیت‌های آموزشی و سرگرمی مربیان کانون بهره‌مند می‌شوند.

وی در ادامه افزود: مدیرعامل سازمان مردم‌نهاد «خانه تسنیم دامغان»، علت و چرایی انتخاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به‌عنوان یکی از مجریان این طرح، سابقه‌ی خوب و ارزشمند این مجموعه در آموزش و همچنین پرورش استعدادهای کودکان در طول دوره فعالیت  کانون دانست و ابراز امیدواری کرد که مربیان کانون پرورش فکری، با همت و علاقه همیشگی بتوانند افراد مستعد جامعه هدف این طرح را شناسایی و مورد توجه قرار دهند.

گفتنی است؛ مربیان  در این طرح، کارگاه‌های قصه‌گویی، نمایش خلاق، کاردستی، نمایش فیلم، شعرخوانی، بازی و... را برگزار کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =