کد خبر: 278703
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵
نقش مربیان کانون در رشد خلاقیت‌های کودکان

مدیرعامل کانون پرورش فکری از مربیان این مجموعه خواست بستر مناسبی را برای رشد و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان فراهم کنند تا با توجه به هویت فرهنگی ایران بتوانیم از خلاقیت و سرمایه‌های فکری آن‌ها به خوبی بهره ببریم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، فاضل نظری در بندرعباس از مربیان و کارکنان کانون به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه این مجموعه نام برد و تصریح کرد: اتکاء ما در کانون بر منابع و سرمایه‌های انسانی است و ما در قبال حفظ این سرمایه‌ها مسئولیت داریم و تلاش می‌کنیم آن‌ها در فضایی آرام از فرصت مطالعه و بهبود و ارتقاء خود بهره‌مند شوند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در عین حال خاطر نشان کرد: بدیهی است بعضی مشکلات در زمینه‌های مختلف وجود دارد و تمام مسئولان در تلاش هستند که با بررسی و شناخت فرصت‌ها، مشکلات را برآورده کنند.

مدیر عامل کانون از تمامی مربیان وکارکنان کانون که عاشقانه برای رشد و پرورش کودکان و نوجوانان تلاش می‌کنند قدردانی کرد و افزود: کارکنان کانون با عشق و دل‌سوزی - علی‌رغم برخی کاستی‌ها - همیشه پویا و پر نشاط هستند و این امر مسیر تعالی کودکان را فراهم خواهد کرد.

وی با بیان این مطلب که تمامی کارکنان باید سعی کنند از محیط کار خود احساس رضایت داشته باشند، بیان کرد: همه‌ی ما باید با نگاه به نعمت‌های زندگی‌مان احساس خوشبختی را در خود تقویت کنیم تا بتوانیم در محیطی امن و شاد، شور و اشتیاق را به اعضای کانون وهمکاران خود منتقل کنیم.

نظری در بخش دیگر سخنان خود باور به هدف، صمیمیت و مشارکت فعال همه همکاران را یکی از اهداف سازمانی کانون عنوان کرد.

وی اظهار امیدواری کرد با ایجاد درآمدهای پایدار بتوانیم برخی مشکلات عملیاتی را در کانون مرتفع کنیم و باعث آرامش و شادی تمامی همکاران شویم.

در ادامه این نشست کارکنان و مربیان کانون هرمزگان پیشنهادها و انتظارهای خود را مطرح کردند.

در این نشست معاون تولید، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل و مدیر حراست کانون حضور داشتند.

این نشست در سالن اجتماعات اداره کل کانون بندرعباس برگزارشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =