حفاظت از نام و نشان کانون پرورش فکری با هم‌دلی و همراهی

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان طی بازدیدی، از سرپرست، کارکنان و مدرسان کانون زبان قدردانی و بر ایجاد هم‌دلی و همراهی در این دو مجموعه تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با فاطمه ربانی سرپرست کانون زبان ایران شعبه سمنان دیدار و در پایان بازدید از کارکنان و مدرسان این استان با تقدیم کارت هدیه، قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، ربانی در این دیدار به ارائه گزارش کوتاهی از اقدامات انجام‌شده در مدت سرپرستی خود و وضعیت فعلی کانون زبان پرداخت و تجهیز و توسعه کلاس‌های آموزشی در سمنان و دو شعبه دامغان و شاهرود را خواستار شد.

مدیرکل کانون استان سمنان در این دیدار ضمن قدردانی از همراهی سرپرست و کارکنان کانون زبان، شناخت جامع و دقیق مدرس نسبت به ظرفیت‌ها و جایگاه کانون پرورش فکری را از اهداف و سیاست‌های اساسی دانست که باید مورد توجه قرار گیرد.

جمال در ادامه افزود: مؤفقیت دوجانبه مجموعه‌ی کانون زبان و کانون پرورش فکری سبب می‌شود تا با ایجاد هم‌دلی و همراهی از نام و نشان کانون، حفاظت کنیم.

مدیرکل کانون استان سمنان در بخش دیگر سخنانش، سلامت سازمانی را خوب بودن حال سازمان در ابعاد مختلف فیزیکی، روحی، روانی و اجتماعی، عنوان و خاطرنشان کرد: در برابر هر تغییری در سازمان، نیاز به فعال‌سازی سیستم ایمنی آن نیست و هر تغییری هم نیاز به موضع‌گیری و مقاومت ندارد؛ بلکه باید سعی کرد تا با تقویت سیستم ایمنی هوشمند، متناسب با منطق سازمانی و جهت‌گیری‌های راهبردی حرکت سازمان را به سمت نوآوری پیش برد.

وی هم‌چنین با اشاره به مساعدت و حمایت نادر مالکی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان اظهار داشت: امید است گام‌های مؤثر و مطلوبی برای نوسازی، تجهیز و مناسب‌سازی فضاهای آموزشی کانون زبان برداشته شود.

جمال در پایان از سرپرست کانون زبان و مدرسان این مجموعه آموزشی خواست تا با ارائه نظرها و پیشنهادهای سازنده، کانون استان را در راستای رسیدن به اهداف خود یاری کنند.

گفتنی است؛ مدیرکل کانون استان سمنان در این بازدید، پرونده‌های اداری مدرسان و فضای آموزشی را مورد بررسی قرار داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =