قدردانی مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان از تلاش کارکنان

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در آخرین جلسه شورای اداری از کارکنان ستادی قدردانی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، آخرین جلسه شورای اداری کانون پرورش فکری با حضور مهدی جمال مدیرکل و کارکنان ستادی این استان روز یک‌شنبه ۱۶ دی‌ماه ۱۳۹۷ برگزار شد.

جمال در این جلسه ضمن قدردانی از یکایک کارشناسان و کارکنان ستادی طی چهار سال خدمت در حوزه‌ی کودک و نوجوان و طلب حلالیت از آنها بر نیکی به یکدیگر و قدر هم را دانستن، تأکید کرد.

وی در ادامه‌ی سخنانش از کارکنان ستادی خواست تا یکدیگر را به خوبی یاد کنند، به داشته‌های خود افتخار کنند که میراث نبوی است به امید آن‌که در صراط نورانی نبوی و در راستای پیام جاویدان رسالت، خدمت‌گزاری راستین برای همه باشند.

در پایان جلسه، هدایایی به رسم یادبود از سوی جمال به کارکنان ستادی تقدیم و عکس یادگاری با مدیر این دوره در دفتر کانون پرورش فکری استان سمنان، ثبت شد.

گفتنی است؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان طی حکمی از سوی علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهور و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، عصر روز شنبه ۱۵ دی‌ماه ۱۳۹۷ به سمت سرپرست این اداره‌کل در استان سمنان منصوب شد.

جمال در جایگاه مدیرکل کانون پرورش فکری استان منشاء خدمات شایانی ازجمله بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان، تجهیز و راه‌اندازی سالن نجوم، گشایش مرکز فراگیر ویژه کودکان دارای نیازهای ویژه، تجهیز و راه‌اندازی سینماکانون، تجهیز و راه‌اندازی دو کتابخانه سیار روستایی و... بوده است.

وی، متولد شهزیورماه سال ۱۳۵۴ شهرستان سرخه و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت برنامه‌ریزی استراتژیک از دانشگاه علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی است و علاوه بر این، سابقه‌ی‌ تدریس در دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور و دانشگاه جامع علمی کاربردی، مدیریت دبیرستان‌ها و هنرستان‌های استان و... را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =