برترین کودکان و نوجوانان کتابخوان کانون تقدیر شدند

برترین اعضای کودک و نوجوان کتاب‌خوان کانون هم‌زمان با بیست‌وهفتمین دوره هفته کتاب و کتاب‌خوانی معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ۱۸۳ نفر از برترین اعضای کودک و نوجوان کتاب‌خوان کانون هم‌زمان با بیست‌وهفتمین دوره هفته کتاب و کتاب‌خوانی معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در مرحله نخست این برنامه که با هدف توسعه و ترویج کتاب­‌خوانی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار شد، ۲۰ نفر از اعضایی که بیشترین تعداد کتاب را از اول مهر ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۸ امانت گرفته بودند به اداره‌های کل استان‌ها معرفی شدند.

پس از آن، کارشناسان استان‌ها بر اساس شاخص‌هایی همچون حضور فعال و مستمر عضو در مرکز، جلسات بحث و گفت‌وگوی کتاب، فعالیت در رابطه با ترغیب دیگر اعضا به کتاب و کتاب‌خوانی، ثبت مطالعات خود در دفتر یا وبلاگ و... کتاب­‌خوانان برتر استان را معرفی کردند.

طبق بررسی کارشناسان استان‌ها، ۵ نفر عضو کتاب‌خانه و یک نفر عضو دارای نیازهای ویژه آن از هر استان معرفی شد که در مجموع ۱۸۳ کودک و نوجوان برتر کتاب‌خوان از کل کشور در هفته کتاب و کتاب‌خوانی مورد تقدیر معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گرفتند.

این برنامه به منظور ایجاد وحدت رویه، افزایش تاثیرگذاری و شورآفرینی با شعار «آینده ساختنی است» در مراکز سراسر کشور برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =