کد خبر: 296850
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
زمان آغاز کلاس‌های برخط و توزیع کتاب کانون زبان ایران اعلام شد

کانون زبان ایران زمان برگزاری کلاس‌های ترم بهار ۱۳۹۹ به صورت برخط (آنلاین) و چگونگی توزیع کتاب‌های زبان‌آموزان این مجموعه آموزشی را اعلام کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، از روز۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ کلاس‌های برخط، در روز و ساعت تعیین شده در زمان ثبت‌نام آغاز خواهد شد و از سوی مدرسان به صورت زنده، صوتی و تصویری تدریس‌ها صورت می‌گیرد.
بر اساس این خبر زبان‌آموزان کانون زبان ایران از روز ۷ اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سامانه register.ili.ir و ورود به حساب کاربری خود، پس از مطالعه روش برگزاری کلاس در استان خود، یکی از شیوه‌های عنوان شده در سامانه را برای بهره‌گیری از آموزش‌های کانون زبان ایران در ترم بهار انتخاب کنند.
هم‌چنین زبان‌آموزان این مجموعه برای دریافت کتاب‌های آموزشی خود که به صورت اینترنتی خریداری کرده‌اند می‌توانند در ساعت‌های اداری به مراکز آموزشی مراجعه و کتاب‌های خود را دریافت کنند.
لازم به یادآوری است ترم بهار کانون زبان ایران به مدت ۴۰ ساعت آموزشی مانند ترم‌های گذشته در طول ۱۸ جلسه برگزار خواهد شد و به منظور حفظ کیفیت آموزش، زمان هر جلسه ۱۰ دقیقه افزایش خواهد داشت به صورتی که این زمان برای کودکان و نوجوانان ۱۰۰ دقیقه و نوجوانان و بزرگسال ۱۱۵ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =