کد خبر: 298334
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
«بچه زرنگ» نام جدید نخستین انیمیشن سینمایی کانون

لوگوی جدید «بچه زرنگ» اولین انیمیشن بلند سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رونمایی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کار ساخت نخستین انیمیشن سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «بچه زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان از اواخر سال ۱۳۹۷ آغاز شده است.
حامد جعفری در مورد تغییر نام اولین انیمیشن سینمایی کانون گفت: پیش از این نام این انیمیشن سینمایی که محصول مشترک استودیو هنر پویا و کانون پرورش فکری است، «انقراض» بود اما پس از پیمایش در بازارهای مختلف و بررسی بازخوردهای داخلی و خارجی تصمیم به تغییر نام این فیلم گرفتیم و نام آن را به «بچه زرنگ» تغییر دادیم.
مدیرعامل هنر پویا تاکید کرد: «Nimble» نیز نام انگلیسی جایگزینی است که به جای «Extinction» برای این اثر به کار خواهد رفت.
وی افزود: انیمیشن «بچه ‌زرنگ» موضوع و درون مایه‌ای محیط زیستی دارد و در فضای ایران امروز روایت می‌شود.
کانون پرورش فکری به عنوان نهادی با سابقه در عرصه تولیدات کودکان و نوجوانان، در این مشارکت به دنبال تقویت بازارهای جانبی مبتنی بر شخصیت‌ها و قهرمان‌های ایرانی در حوزه تولیدات وابسته به پویانمایی است.
یادآوری می‌شود مجموعه هنر پویا تاکنون انیمیشن‌های سینمایی «شاهزاده روم» و «فیل‌شاه» را در ایران و بیش از ۲۰ کشور دیگر جهان برای مخاطبان سینما عرضه کرده است و این آثار به عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینمای ایران شناخته می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =