گسترش همکاری های کانون استان اصفهان با موسسه فرهنگی قرآنی روشندلان

نشست مشترک مدیر کل کانون استان اصفهان با مدیر موسسه فرهنگی قرآنی روشندلان جهت تعامل و همکاری بیشتر در راستای تولید و نشر کتاب های لمسی و صوتی ویژه کودکان و نوجوانان روشندل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، سید محمد قلمکاریان مدیر کل کانون ضمن اشاره به توانمندی و ارتباط خوب مربیان کانون با کودکان و نوجوانان روشندل گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آمادگی دارد تا در زمینه تالیف و نشر کتاب های لمسی و صوتی با این موسسه همکاری داشته باشد. 

در ادامه سید مرتضی نیکزاد مدیر موسسه فرهنگی قرآنی روشندلان گفت: این بنیاد قرآنی ازجمله مراکزیست که در سطح کشور در زمینه چاپ و نشر کتاب به‌خط بریل به‌ویژه در حوزه دین و نشر قرآن منحصربه‌فرد است و با بیش از ۶٠ کارشناس و متخصص علوم قرآنی به نیازهای فطری و معنوی خواهران و برادران روشندل پاسخ داده است.

در پایان تفاهم نامه همکاری به منظور مشارکت، تعامل و بهره گیری از ظرفیت های قانونی، منابع، امکانات و گسترش فعالیت های ادبی و هنری در حوزه قرآنی کودکان و نوجوانان منعقد شد. از جمله اهداف ذکر شده در تفاهم نامه برگزاری دوره های آموزشی خوانش خط بریل ویژه مربیان کانون و همکاری جهت تولید محتوا در تالیف و نشر کتاب های لمسی و صوتی با بهره گیری از امکانات موجود است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =