اسباب‌بازی‌ مهارت‌های مختلف کودک را افزایش می‌دهد

مدیرمسئول مجله تجارت دنیای اسباب‌بازی در اروپا معتقد است؛ اسباب‌بازی‌ها باعث افزایش خلاقیت و ارتقای مهارت‌های مختلف در کودکان می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند دنیایی را که دوست دارند بسازند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «جان بالش» در نشستی مجازی که با حضور طراحان و ایده‌پردازان چهارمین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی برگزار شد، افزود: یادتان باشد به عنوان طراح مهم نیست که کجا و در چه کشوری زندگی می‌کنید بلکه مهم این است اسباب‌بازی را که طراحی کنید کودکان دوست داشته باشند پس سعی کنید شناسایی و متوجه باشید که کودکان واقعا چه چیزی دوست دارند.
او در پاسخ به این سوال که «آیا طراحان ایرانی و طرح‌های ایرانی می‌توانند در بازار اروپا موفق عمل کنند؟» گفت: افراد ایرانی بسیار موفقی در صنعت اسباب‌بازی جهان وجود دارند. این افراد به‌عنوان طراح یا تولید کننده از موفق‌ترین فعالان صنعت اسباب‌بازی هستند. این مسئله نشان می‌دهد که ایرانی‌ها افرادی خلاق هستند. فقط باید تشخیص دهید کدام طرح مناسب بازارهای داخلی و کدام طرح‌ برای بازارهای بین‌المللی مناسب خواهد بود. همچنین شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی برای پیدا کردن شریک تجاری و همکاری‌های بیشتر گزینه مناسبی است.
وی که در بستر اسکای‌روم با ایده‌پردازان سخن می‌گفت؛ در پاسخ به سوال «با توجه به رشد بازی‌های دیجیتالی، پیش‌بینی شما از آینده صنعت اسباب‌بازی چیست؟» گفت: باید در نظر داشت که والدین دوست ندارند که کودکان‌شان همیشه سرشان در گوشی یا تبلت باشد در عین حال اسباب‌بازی خلاقیت‌های مختلف کودک را رشد می‌دهد.
«جان بالش» ناشر و مدیرمسئول مجله تجارت دنیای اسباب‌بازی و رئیس هیئت داوران جایزه انجمن صنایع اسباب‌بازی اروپا در این نشست تخصصی که به‌صورت مجازی برگزار شد به انتقال تجارب خود در زمینه نشر مجله تخصصی حوزه بازی و اسباب‌بازی و سیاست‌ها و اهداف جایزه انجمن اسباب‌بازی اروپا پرداخت.
این نشست روز سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ به همت اداره‌کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
چهارمین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اعلام فراخوان عمومی و ثبت‌نام علاقه‌مندان به حوزه طراحی اسباب‌بازی ایرانی در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =