«حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» شعار هفته ملی کودک

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: ویژه‌برنامه‌های روز جهانی و هفته ملی کودک در سال ۱۴۰۰ با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در سراسر استان خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌ عمومی کانون خوزستان، وحید کیانی با اعلام این خبر گفت: ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک طی روزهای ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در مراکز کانون سراسر استان به‌صورت مجازی و حضوری اجرا خواهد شد.

وی «کودک، صلح، بازی و نشاط»، «کودک، باورهای دینی و معنویت»، «کودک، خانواده، آموزش و مهارت‌های زندگی»، «کودک، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه»، «کودک، کتاب، هنر و ادبیات»، «کودک، هویت، میراث طبیعی و فرهنگی» و «کودک، رسانه و فناوری‌های نوین» را اسامی روزهای هفته ملی کودک عنوان کرد و افزود: در این هفته بر آنیم تا با تکیه بر شادیِ، نشاط و بازی و برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی متنوع فضای شاد و را برای کودکان فراهم کنیم.

کیانی تأکید کرد: در این هفته تلاش خواهیم کرد با هم‌گرایی و هم‌افزایی نهادها و سازمان‌های مختلف برنامه‌های متنوعی را برای جلب‌توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی، ویژگی‌ها، نیازها و خواسته‌های کودکان امروز برگزار کنیم.

مدیرکل کانون خوزستان با اشاره به شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور یادآور شد: بیشتر برنامه‌های این هفته به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =