حضور معاون فرهنگی کانون در جمع کودکان با نیازهای ویژه

همزمان با دومین روز از هفته‌ ملی کودک، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۴۰ تهران (مرکز فراگیر) میهمان اعضای این کتابخانه‌ می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۴۰ کانون تهران که مرکزی فراگیر است، ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۷ مهر، میزبان محمود مروج معاون فرهنگی کانون است.
در این برنامه، معاون فرهنگی کانون با تعدادی از اعضای کودک و نوجوان نابینا، ناشنوا و کم‌توان جسمی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
در همین حال، مربیان و دیگر اعضای مرکز نیز با معاون فرهنگی درباره‌ مسایل و مشکلات کودکان در هفته‌ای که به نامشان نامگذاری شده، سخن خواهد گفت.
مراکز فراگیر، از جمله مراکز کانون پرورش فکری هستند که در آن، کودکان ناشنوا و کم‌شنوا، کم‌بینا و نابینا، کم‌توان جسمی (کودکان با نیازهای ویژه) در کنار دیگر همسالان خود فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری را تجربه می‌کنند.
در حال حاضر بیش از ۴۰ مرکز فراگیر در تهران و مراکز استانی و شهرهای بزرگ فعالیت می‌کنند.
هفته‌ ملی کودک، یادواره‌ شهید علی لندی، امسال با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» از ۱۶ تا ۲۲ مهر در سراسر کشور برگزار خواهد شد و با توجه به شرایط کرونایی شهرها، برنامه‌ها در دو شکل مجازی و حضوری طراحی شده‌ است.
نمایش روزانه‌ فیلم سینمایی، تئاتر کودک و انیمیشن به شکل رایگان، درکنار حرکت تماشاخانه‌ها و کتابخانه‌های سیار شهری و روستایی کانون در سراسر کشور و اجرای جنگ‌های شادی برای بچه‌ها، از برنامه‌های این هفته اعلام شده است.
همچنین افتتاح چند کتابخانه‌ ثابت، تماشاخانه‌ سیار و آسمان‌نمای دیجیتال در مازندران، مشهد، کرمان و یزد از جمله دیگر برنامه‌های هفته‌ ملی کودک است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =