چهار نشست تخصصی آنلاین در هفته ملی کودک

همزمان با هفته‌ ملی کودک چهار نشست تخصصی با مشارکت اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فضای مجازی به شکل برخط برگزار می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هفته‌ ملی کودک، در حالی از ۱۶ تا ۲۲ مهر در سراسر کشور برگزار می‌شود که به دلیل شرایط کرونا، بخش عمده‌ای از برنامه‌ها در قالب مجازی و برخط برگزار می‌شوند، هرچند که در شهرهایی که از نظر کرونا وضعیت مناسبی دارند، پیش‌بینی برنامه‌های حضوری مانند شادپیمایی عروسک‌ها، تریلی سیار و کتابخانه‌های شهری و روستایی، و... در نظر گرفته شده است.

در همین حال، چهار نشست تخصصی در فضای مجازی طراحی شده که طی آن، شنبه ۱۷ مهر نشست آنلاین «اندیشه‌پروری (عقلانیت) و جان‌پروری (معنویت) در تربیت عقلانی بصیرت‌گرا» با سخنرانی علیرضا رحیمی در ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر برگزار خواهد شد.

روز دوشنبه ۱۹ مهر نیز نشست آنلاین «برنامه‌ریزی برای امنیت و سلامت کودکان در فضای مجازی» با سخنرانی محمدحسین سیاح‌طاهری در ساعت ۱۰ تا ۱۲ و روز سه‌شنبه ۲۰ مهر نشست آنلاین «کتاب‌های داستان با تاکید بر مخاطب‌شناسی» با سخنرانی حمیدرضا شاه‌آبادی در همان ساعت اجرا می‌شود.

در پایان روز پنج‌شنبه ۲۲ مهر نیز این برنامه‌ها با برگزاری آنلاین نشست «اصول تربیت رسانه‌ای برای نسل هزاره سوم» با سخنرانی معصومه نصیری در ساعت ۱۰ تا ۱۲ پایان می‌ِیابد.

تمامی این نشست‌ها در نشانی اینترنتی https://live.kpf.ir/ch/koodak  و صفحه اینستاگرام کانون به نشانی kaoonparvaresh برگزار خواهد شد و حضور در آن برای عموم مخاطبان این پلتفرم آزاد است.

برنامه‌های هفته ملی کودک امسال با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» طراحی شده و هرروز به یک موضوع محوری اختصاص دارد که کودک و نشاط و سرگرمی، کودک و میراث فرهنگی، کودک و معنویت و کودک و فضای مجازی، ازسرفصل‌های موضوعی این روزها هستند.

هفته‌ ملی کودک امسال از ۱۶ تا ۲۲ مهر، یادواره شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای در سراسر ایران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =