آثار جشنواره بین‌المللی فیلم اصفهان بر پرده تماشاخانه سیار کانون

هم‌زمان با جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان، مراکز کانون پرورش فکری در چند استان نیز ضمن پخش برنامه‌هایی هم‌سو با این رویداد، میزبان کودکان و نوجوانان شده‌اند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در استان اصفهان تماشاخانه سیار کانون از ۱۵ تا ۲۳ مهر و به مناسبت هفته ملی کودک و جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در مناطق شهری اصفهان به اجرای برنامه‌های متنوع اعم از نمایش فیلم‌های جشنواره، تولیدات کانون و جنگ‌های شادانه می‌پردازد.
براساس این خبر، این واحد سیار روز جمعه ۱۶ مهر، در پارک نسترن و منطقه ۱۳، روز شنبه ۱۷ مهر در محله همت‌آباد و منطقه ۶ و روز یکشنبه ۱۸ مهر در محله دهنو و منطقه ۲ شهر اصفهان اجرای برنامه داشت و عصر دوشنبه ۱۹ مهر نیز در پارک کوثر منطقه ۱۵ این شهر میزبان بچه‌ها است.
همچنین تماشاخانه کانون پرورش فکری عصر سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ در ساعت ۱۷ در پارک نسترن منطقه ۱۴ و عصر چهارشنبه ۲۱ مهر در بوستان زمزم منطقه ۱۳ در کنار کودکان و خانواده‌های اصفهانی خواهد بود.
در استان آذربایجان شرقی و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در تبریز نیز همزمان برگزار شده است.
طبق اعلام مسوولان کانون استان، علاقه‌مندان می‌توانند تا روز سه‌شنبه ۲۰ مهر هر روز در دو نوبت به تماشای آثار این جشنواره بنشینند.
۲۷ داور نوجوان که در بین آن‌ها جمعی از اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز حضور دارند کار داوری این آثار را برعهده خواهند داشت.
هفته ملی کودک، یادواره شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای، تا ۲۲ مهر در سراسر کشور میزبان کودکان و نوجوانان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =