کد خبر: 308846
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
بازدید 351
پرواز بادبادک‌های امید و آرزو در آسمان آبی مریانج

مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری مریانج با مشارکت شهرداری و شورای شهر در ششمین روز از هفته ملی کودک با اجرای پرواز بادبادک‌ها میزبان کودکان شهر مریانج شدند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مرکز فرهنگی‌هنری شهر مریانج اقدام به برگزاری جشن پرواز بادبادک‌ها با نام «بادبادک‌های امید و آرزو» در این شهر کرد.
در این جشن که با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی کانون، مدیرکل روابط‌عمومی استانداری و رئیس هیئت اسکواش استان و اعضا شورای شهر مریانج و بیش از ۱۶۰ نفر از کودکان و نوجوانان به همراه خانواده‌های آن‌ها اجرا شد، کودکان با نشاطی وصف‌ناپذیر بادبادک‌های دست‌ساز خود را به دل آبی آسمان سپردند و لحظات شادی را به وجود آوردند.
در ادامه عروسک‌های بلند قامت و سردیس کانون با حلقه زدن در اطراف کودکان با پخش موسیقی‌های شاد و کودکانه به شادی کودکان افزودند.
گروه نمایشی عمو صفا و دوستانش از دیگر برنامه‌ی شاد این جشن با شکوه بود.
در پایان این مراسم به چند تن از کودکان که بادبادک‌های زیبایی را ساخته و به پرواز درآورده بودند به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
لازم به ذکر است مربیان مرکز فرهنگی‌هنری مریانج از اوائل هفته ملی کودک، روش ساخت بادبادک را به کودکان به صورت حضوری و مجازی آموزش داده و آن‌ها را جهت شرکت در این جشن آماده کرده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =