مسئول تمشیت و هماهنگی کانون زبان استان اصفهان منصوب شد

دکتر غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی اصغر عمرانی را به عنوان مسئول تمشیت و هماهنگی استان اصفهان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به نقل از روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مراسم، رضا لیاقی، معاون اداری و مالی کانون زبان ایران توفیقات کنونی کانون زبان را ماحصل و مرهون زحمات و تلاش‌های همکاران حال و گذشته این مجموعه دانست و بیان کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا آیندگان و فرزندانمان از نتیجه این تلاش‌ها بهره ببرند، این تلاش‌ها، نهالی است که ما  برای آیندگان می‌کاریم.

وی از مسئولان خواست تهدیدها را شناسایی و با تدبیر به فرصت تبدیل نمایند، رفتارهای سازمانی را تقویت کنند و تدابیری تاثیرگذار در حوزه مدیریت خود انجام دهند.

لیاقی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: شعار کانون زبان، تکریم مخاطب و مشتری مداری است، این امر نباید در حد شعار باقی بماند و بلکه بایستی در مراکز آموزشی بیش از پیش اجرایی شده و به طور کامل بازتاب داشته باشد.

معاون اداری و مالی کانون زبان از همکاران خواست تا توسعه منطقی کانون زبان را در برنامه کاری خود قرار داده، ریزش‌ها را آسیب شناسی نموده و در جهت حفظ و نگهداشت زبان آموزان کوشا باشند.

لیاقی ارتباط مناسب با مدرسان را امری ضروری عنوان کرد و بر ایجاد عدالت بین مدرسان، خصوصا مدرسان تمام وقت در امر برنامه‌ریزی کلاس‌های استان تاکید کرد.

مسعود وفاپور

ایشان در ادامه از زحمات ارزشمند مسعود وفاپور، طی مدت مدیریت خود در استان اصفهان تشکر و عنوان کرد: آقای وفاپور از مدیران توانمند و نمونه ما بودند و ما از تجربیات و توانمندی‌های ایشان در این مدت بسیار بهره برده‌ایم، اما علیرغم میل باطنی و به جهت منع قانونی به کارگیری بازنشستگان ناگزیر به این تغییرات هستیم. 

وی همچنین با اهدا لوحی از سوی دکتر کیانی، رییس کانون زبان ایران از زحمات و تلاش‌های مدیر پیشین تشکر و قدردانی و برای اصغر عمرانی آرزوی موفقیت و سربلندی در پیشبرد امور را داشت.

در بخشی از حکم مسئول تمشیت و هماهنگی استان اصفهان آمده است: "نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند شما در کانون زبان ایران، به موجب این حکم به عنوان مسئول تمشیت و هماهنگی موقت کانون زبان استان اصفهان تا معرفی مدیر جدید استان منصوب می گردید. امید است بر اساس شعار محوری "ایران برای کانون و کانون برای ایران"  و با اتکاء به عنایت خداوند متعال و با در نظر گرفتن قوانین ک مقررات سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان، حفظ شانیت مسئولان، مدرسان، کارکنان و مخاطبان و... توسعه منطقی کمی و کیفی مراکز آموزشی آن استان را مدنظر قرار دهید."

انتصاب مسئول اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =