کد خبر: 312793
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
بازدید 115
توجه به اعضا  باید در اولویت فعالیت مربیان قرار گیرد

قاسم سلیمانی، سرپرست کانون البرز در هفدهمین نشست شورای فرهنگی استان بر ضرورت توجه مربیان به اعضا و برنامه ریزی مناسب برای حضور آنان در مراکز تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز قاسم سلیمانی، سرپرست کانون استان  در این نشست که به منظور آسیب شناسی فعالیت های دهه فجر برگزار شده بود،  ضمن تشکر از زحمات تمام همکاران برای برنامه ریزی و اجرای  فعالیت های دهه فجر بر ضرورت همدلی وهمکاری بیشتر همکاران کانون استان در تمام سطوح تاکید کرد.

این مقام مسوول در ادامه گزارش مختصری از فعالیت های کمیته کودک و نوجوان ویژه گرامی داشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ارایه کرد.

سرپرست کانون البرز هم چنین  به ماهیت فعالیت‌های کانون و تاثیرگذاری کار تربیتی در ارتباط موثر و چهره به چهره مربیان و اعضا اشاره کرده و افزود اگر چه تلاش‌های بسیار خوب مربیان سبب شده که ارتباط اعضا با مربیان در دوران کرونا از طریق اجرای فعالیت‌های خلاق مجازی حفظ شود اما با توجه به تاکید مسوولان ارشد کانون و ضرورت توجه ویژه مسوولان و مربیان مراکز به اعضا، نباید شرایط فعلی کرونایی سبب مخدوش شدن ارتباط اعضا با کتابخانه‌ها شود.

وی افزود اگر چه ممکن است فعالیت‌های گروهی با توجه به شرایط کرونایی و آمارگیری کم رنگ شده باشند اما  باید اعضا به صورت فردی به کتابخانه مراجعه کرده و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی ، در ارتباط مستقیم و رو در رو با مربیان قرار گیرند.

مهری فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی و دیگر کارشناسان عضو شورا در ادامه این نشست که روز پنج‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ برگزار شد،  نظرات خود را در رابطه با نقاط قوت و ضعف فعالیت‌های اجرایی  دهه فجر اعلام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =