حضور طراحان بازی و اسباب‌بازی ایرانی در نمایشگاه اسباب‌بازی کانون

طراحان بازی و اسباب‌بازی ایرانی از عصر روز ۲۴ فروردین در نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی حاضر می‌شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، طراحان بازی و اسباب‌بازی ایرانی، امروز چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه همزمان با چهارمین روز از نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در غرفه شورای نظارت بر اسباب‌بازی در نمایشگاه حاضر می‌شوند.

طراحان بازی و اسباب بازی ایرانی از امروز با حضور در نمایشگاه به گفت‌وگو و تبادل‌نظر با تولیدکنندگان می‌پردازند.

براین اساس عماد ارغند طراح بازی «هفت سنگ» و «طوطی و بقال» ساعت ۱۸ و محمدکاظم هوشمند طراح بازی «کمد» ساعت ۲۱:۳۰ در غرفه شورای نظارت بر اسباب‌بازی حاضر می‌شوند.

محصولات هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علاوه بر فروش حضوری در محل نمایشگاه، از امروز ۲۴ فروردین ماه تا ۲۸ فروردین در فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به‌نشانی Digikanoon.ir در دسترس مخاطبان قرار دارد.

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

چهارمین روز از نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی با عنوان «آداب شهروندی» نام‌گذاری شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =