مردم باید شناخت بهتری از اسباب‌بازی‌های چوبی پیدا کنند/ نقش موثر نمایشگاه اسباب‌بازی در معرفی محصولات داخلی

شرکت راستا مهر طوس با نشان اسباب‌بازی «سپتا» با محصولات چوبی خود در نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی حضور دارد.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهرداد همدانی مدیرعامل شرکت راستا مهر طوس با بیان اینکه این شرکت سال گذشته  از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان شرکت خلاق در حوزه بازی، اسباب‌بازی و سرگرمی شناخته شده است، گفت: شرکت راستا مهر طوس در حال حاضر مراحل اخذ مجوز شرکت دانش‌بنیان را طی می‌کند و این شرکت در نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با نشان «سپتا» با محصولات بازی‌های چوبی حضور دارد.

همدانی با اشاره به دامنه محصولات نشان «سپتا» عنوان کرد: ما فعالیت در صنعت اسباب‌بازی را با تولید و عرضه بازی‌های فکری شروع کردیم و به‌تدریج با شکل‌گیری یک رویکرد در حال پیشرفت به تولید اسباب‌بازی‌های چوبی پرداختیم.

او افزود: شرکت راستا مهر طوس با راه‌اندازی خط تولید بازی‌های چوبی مانند اسباب‌بازی قطار، ماشین و کلبه چوبی در کنار خط تولید بازی‌های فکری چوبی، قصد دارد طیف گسترده‌تری از مخاطب‌های اسباب‌بازی‌ها و سرگرمی‌ها را درگیر محصولات «سپتا» کند.

مدیرعامل برند «سپتا» درباره رده سنی بازی‌های این مجموعه، توضیح داد: ما در «سپتا» برای گروه سنی مثبت ۱۸ ماهه تا ۹۹ ساله، محصول ارائه می‌کنیم. تمام بازی‌ها زیر نظر کارشناسان حوزه کودک و نوجوان، پزشکان و متخصصان بررسی و ارائه می‌شود و پس از مشاوره‌ها و بررسی‌های متعدد، مشخص می‌کنیم که کدام بازی برای چه سنی مناسب است زیرا خیلی مهم است که کودک در بازی دچار ناکامی نشود و درج گروه سنی باعث ایجاد اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان می‌شود.

این تولیدکننده اسباب‌بازی‌ با اشاره به بازار فروش این محصولات عنوان کرد: واقعیت این است که محصولات و اسباب‌بازی‌های چوبی در بازار ایران گمنام است. عموم مردم بر این باور هستند که بازی‌های چوبی یک بازی ارزان است که از ضایعات چوب تولید می‌شود و به همین دلیل بهایی که برای تهیه بازی‌های چوبی مدنظر دارند با واقعیت در تضاد است.

مدیرعامل شرکت راستا مهر طوس تصریح کرد: ایجاد نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی و فضاهای رسانه‌ای پیرامون آن، می‌تواند در معرفی بازی‌ها، کیفیت و واقعیت آن‌ها و البته ایجاد ذهنیت درست درباره هزینه‌های تولید و زمینه‌سازی برای فروش اسباببازی‌ها به‌درستی ایفای نقش کند.

همدانی عنوان کرد: تولید اسباب‌بازی‌های چوبی حتی اگر از هزینه بالاتری در مقایسه با دیگر اسباب‌بازی‌های پلاستیکی و فلزی برخوردار باشد، کیفیت و ماندگاری دارد و خانواده‌ها می‌توانند با خیال راحت از سلامت این محصولات اطمینان داشته باشند.

او در پایان گفت: امیدوارم که نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها با حضور گسترده شرکت‌ها و گروه‌های تولیدکننده جوان و دانش‌بنیان در سال‌های آینده بیش از پیش مورد استقبال مردم قرار بگیرند و در آینده شاهد حضور کشورهای خارجی و برگزاری نمایشگاه و جشنواره‌های بین‌المللی باشیم.

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران در چهارمین روز با شعار «آداب شهروندی» برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =