کد خبر: 314734
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
بازدید 194
اولین جلسه شورای اقامه نماز

اولین جلسه شورای اقامه نماز اداره کل کانون استان اصفهان با حضور اعضای شورا برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، اولین جلسه شورای اقامه نماز با حضور اعضای شورا برگزارشد .

نسرین باباپور سرپرست اداره کل کانون استان اصفهان در این جلسه عنوان کرد : تقویت باورهای دینی کودکان و نوجوانان با ابزار هنر به شیوه آموزش غیر مستقیم تاثیر بسزایی در نهادینه کردن تربیت دینی جامعه هدف دارد و الگو سازی مناسب از سیره معصومین ( ع ) ، بزرگان دین و شخصیت های خوش نام  و حتی والدین با ایمان در رشد و گسترش حس دینی و مذهبی کودکان و نوجوانان می توان تاثیرگذار باشد .

باباپور در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد : برگزاری کارگاه های آموزشی مناسب پرورش حس دینی با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برای والدین یک نیاز آموزشی اجتناب ناپذیر است چرا که والدین اگاه به امور دینی و مذهبی با اعتقاد راسخ می توانند الگوهای مناسبی برای فرزندان خود باشند .

ایشان در ادامه بر ترویج فرهنگ نماز و نیایش در مراکز کانون با فرم و محتوای دینی مذهبی در قالب های مختلف فرهنگی ، هنری و ادبی تاکید فراوان کرد و اظهار داشت : حفظ ، رعایت وگسترش  فرایض دینی در اداره کل و مراکز کانون یک ضرورت است و همه باید به این امرمذهبی اهتمام ویژه داشته باشند .

در ادامه اعضای شورا با حضور حجه الاسلام سالمی امام جماعت اداره کل کانون استان ، ضمن بررسی چالش های موجود در امر ترویج فرهنگ نماز به بیان راه کار های مناسب در این زمینه پرداختند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =