«پویانامه» متولد شد

نشریه روزانه دوازدهمین جشنواره دوسالانه بین‌المللی پویانمایی تهران با نام «پویانامه» منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، نشریه روزانه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به نام «پویانامه» در تاریخ ۸ خرداد مصادف با اولین روز این رویداد سینمایی منتشر شد و در طول برگزاری این رویداد در محل برپایی این رویداد واقع در کانون توزیع می‌شود. این نشریه در شش شماره منتشر می شود.

«پویانامه» زیرنظر اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون با مدیرمسوولی محمدرضا کریمی‌صارمی و سردبیری نغمه دانش آشتیانی به چاپ رسیده است.

این نشریه شامل مصاحبه با پیشکسوتان، دست‌اندرکاران، هیات انتخاب و هیات داوران جشنواره، یادداشت هایی از بزرگان انیمیشن، مطالبی درباره پویانمایی، خبرها و گزارش های روزانه است.

«پویانامه» هرروز به‌طور رایگان در محل برگزاری جشنواره پویانمایی تهران در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و همچنین فایل pdf آن روی سایت کانون پرورش به نشانی kanoonnews.ir  بارگذاری می‌شود.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی ۸ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =