حضور رادیو کمپر در شهر مریانج

در اولین روز از برگزاری بیست‌و هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان رادیوکمپر میهمان کوکان و نوجوانان شهر مریانج شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در اولین روز از بیست‌و هفتنین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، رادیو کمپر میزبان کودکان و نوجوانان شهر مریانج بود.
رادیو کمپر وسیله‌ی نقلیه‌ای است سیار با امکانات رادیویی که یکی از برنامه‌های جنبی جشنواره  امسال را برگزار می کند و توسط یک خانواده‌ی خلاق و هنرمند اداره می‌شود.
بدین‌گونه که این خانواده‌ی هنرمند علاوه بر آموزش و بازی با کودکان، اعضا را با مفاهیمی هم‌چون تخیل، نمایشنامه نویسی، بازیگری و در نهایت اجرای نمایش آشنا می کند و کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این برنامه به خلق و تولید نمایش می‌پردازند.


لازم به ذکر است این دومین اجرای رادیو کمپر در اولین روز از برگزاری جشنواره بود که با حضور ۳۰ نفر از اعضای کانون مریانج به اجرای برنامه پرداخت.
گفتنی است این خانواده‌ی خلاق و هنرمند اولین برنامه‌ی خود را روز گذشته ۳۱ خرداد ماه در حین افتتاحیه‌ی جشنواره اجرا کردند.

شایان ذکر است رادیو کمپر تا پایان جشنواره در مناطق محروم و کم برخوردار هم چون روستای انصارالامام، جورقان، علی‌آباد و دیزج به اجرای برنامه می‌پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =