دیدار و گفت‌وگوی سرپرست کانون استان اردبیل با مسوولان اجرایی گرمی و انگوت

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل روز یکشنبه ۵ خردادماه سال ۱۴۰۱ از مراکز فرهنگی هنری انگوت و گرمی بازدید کرده و با مسوولان این شهرستان‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این بازدید ملیحه ملک‌زاده فرد سرپرست کانون استان اردبیل به همراه احد برداری، معاون اداری مالی و حسین یوسفی، مسوول حراست، ضمن بازدید از مراکز، از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و ثبت‌نام کارگاه‌های تابستانی قرار گرفت.

سرپرست کانون استان اردبیل و هیات همراه سپس با حسین مولایی فرماندار شهرستان گرمی مغان دیدار کرده و با اشاره به استقبال اعضا و نیاز به امکانات و زیرساخت‌های لازم، ایجاد مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون در این شهرستان را برای ارتقا و افزایش کمی فعالیت‌ها ضروری دانست.

ملک‌زاده فرد در سخنان خود به نقش برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون در تربیت و پرورش نسل امروز اشاره‌کرده و خواستار تخصیص اعتبار بیشتر و اعتبارات عمرانی برای مرکز کانون در شهرستان گرمی شد.

حسین مولایی، فرماندار گرمی نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسوولان کانون استان در این شهرستان، بر اهمیت و نقش ویژه‌ کانون پرورش فکری در تربیت کودکان و نوجوانان تأکید نموده و قول مساعد داد در این خصوص همکاری‌های راهبردی انجام پذیرد.

هم‌چنین ابوالفضل علایی بخشدار مرکزی شهرستان انگوت در دیدار با سرپرست کانون استان اردبیل، گفت: جایگاه و نقش کانون در فرآیند کار فرهنگی و آموزش مهارت زندگی به کودکان و نوجوانان از اهمیت ویژه‌ای برخورد است.

او خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که از مجموعه کانون استان دارد، در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کانون با این مجموعه همکاری‌های لازم را انجام خواهد داد؛ علایی با تقدیر از مربی مسوول مرکز انگوت، در خصوص تجهیز این مرکز و جذب نیروی انسانی، با مسوولان به گفت‌وگو پرداخت.

شایان‌ذکر است، بازدید سرپرست کانون استان و هیات همراه از مرکز انگوت که با حضور پرشور اعضا همراه بود، خاطره‌ای به‌یادماندنی در این شهرستان به ثبت رساند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =