دیدار و گفت‌وگوی سرپرست کانون استان با فرماندار اردبیل

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل قبل از ظهر روز شنبه یکم مردادماه سال ۱۴۰۱ با حضور در فرمانداری اردبیل با فرماندار این شهرستان در راستای جذب اعتبارات جاری و عمرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، در این دیدار سید محمد اعتماد اعجازی، فرماندار اردبیل بابیان اینکه کانون پرورش فکری در ارایه‌ی خدمات فرهنگی از ظرفیت مناسبی برخوردار است، اظهار داشت: مراکز فرهنگی کانون با برنامه‌ها و فعالیت‌های خود توانایی پاسخ به نیازهای خانواده‌ها درزمینه‌ی بهره‌گیری از خدمات فرهنگی، هنری و ادبی را دارا می‌باشند.

فرماندار اردبیل با تاکید بر توسعه فعالیت‌های کانون، نقش این نهاد فرهنگی را در پرورش نسل آینده مهم ارزیابی کرده و اضافه کرد: شخصیت پروری در کودکان و نوجوانان به‌عنوان آینده‌سازان کشور اسلامی توسعه کشور را رقم خواهد زد.

وی همچنین با اشاره به سابقه‌ی عضویت خود در مرکز فرهنگی شماره یک کانون اردبیل، از خاطرات فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون به نیکی یادکرده و به حضور دوباره در این مرکز و دیدار با مربیان و اعضا اظهار علاقه کرد.

اعتماد اعجازی حمایت از فعالیت‌های کانون را سرمایه‌گذاری فرهنگی در کشور عنوان کرده و از تخصیص اعتبارات لازم در تجهیز و تعمیر مراکز پنج‌گانه اردبیل خبر داد.

ملیحه ملک‌زاده فرد، سرپرست کانون استان اردبیل در ابتدای این دیدار با تشریح فعالیت‌های کانون از استقبال و حضور کودکان و نوجوانان از کارگاه‌های تابستانی خبر داد.

ملک‌زاده فرد با ارایه‌ی گزارشی از اجرای دومین مهرواره کشوری طنز «یک وعده لبخند» و حضور «تماشاخانه سیار کانون» در اردبیل اظهار داشت: در راستای خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار، کاروان فرهنگی کانون با حضور در محلات اسلام‌آباد، کارشناسان و منطقه گردشگری شورابیل به اجرای برنامه‌های شاد و مفرح پرداخت.

وی ضمن تشکر از ایجاد فرصت برای بیان مسایل و مشکلات مراکز کانون اردبیل، حمایت‌های لازم از سوی فرمانداری را در فراهم آوردن بستر مناسب برای خدمات فرهنگی بهتر ضروری برشمرده و خواستار تخصیص اعتبارات لازم برای رفع نیازمندی‌های مراکز کانون اردبیل شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =