سرپرست اداره‌کل کانون استان اردبیل با امام‌جمعه و فرماندار شهرستان نمین دیدار کرد

سرپرست اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل روز چهارشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱، ضمن بازدید از مرکز نمین، با مسوولان این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد، سرپرست کانون استان اردبیل به همراه احد برادری، معاون اداری مالی و هم‌چنین حسین یوسفی، مسوول حراست، ضمن دیدار با امام‌جمعه و فرماندار نمین، از مرکز فرهنگی و هنری و کتابخانه سیار روستایی این شهرستان نیز بازدید به عمل‌آورده و در خصوص رفع مشکلات موجود با مربیان تبادل‌نظر کرده و راهکارهای لازم را ارائه نمود.

سرپرست کانون استان اردبیل در سخنانی آموزش مهارت زندگی و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان را امر مهم و پراهمیتی دانسته و اظهار کرد: دعوت از مسوولان کانون پرورش فکری در جلسات شورای فرهنگی و عمومی شهرستان در جهت ارتقا و پیشبرد راهبردهای فرهنگی و هنری شهرستان الزامی است.

حجت‌الاسلام عظیم اسدزاده امام‌جمعه نمین نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه مراکز فرهنگی ‌هنری در کشور جهت اشاعه‌ی فرهنگ و تربیت دینی، گفت: کانون پرورش فکری در این عرصه می‌تواند بیشتر از سایر نهادها اثرگذار و امیدآفرین باشد.

سرپرست کانون استان اردبیل و هیات همراه سپس با طیب امینی، فرماندار شهرستان نمین، دیدار کرده و با اشاره به استقبال اعضا از فعالیت‌های مرکز و نیاز به امکانات و زیرساخت‌های لازم، خواستار ایجاد مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان آبی‌بیگلو شد.

او در سخنان خود خواستار تخصیص اعتبار بیشتر در خصوص فعالیت‌های عمرانی برای مراکز کانون نمین، دولت‌آباد و کتابخانه سیار روستایی شد و از نقش سازنده فعالیت‌های کانون در تربیت و پرورش نسل امروز و پرورش استعدادها و خلاقیت کودکان و نوجوانان سخن گفت.

فرماندار نمین نیز در خصوص همکاری‌های راهبردی در جهت ارتقا سطح فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان شهرستان، اعلام آمادگی کرد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =