فعالیت‌های کانون استان اردبیل در مناطق محروم و عشایرنشین توسعه یابد

سرپرست کانون پرورش فکری استان اردبیل در دیدار با فرماندار شهرستان اصلاندوز تاکید کرد: خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق محروم و عشایرنشین در اولویت برنامه‌ها است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد سرپرست کانون استان اردبیل روز یک‌شنبه ۱۲ تیرماه سال ۱۴۰۱ در دیدار با صمد روحی فرماندار شهرستان اصلاندوز، ضمن بیان ظرفیت‌های کانون، به ارایه راهکارها و پیشنهادهایی درخصوص تقویت و توسعه فعالیت‌های کانون پرداخت و حمایت فرمانداری شهرستان را در جهت تامین اعتبار برای رفع کاستی‌ها و مشکلات مرکز فرهنگی و هنری اصلاندوز خواستار شد. ‎

صمد روحی فرماندار شهرستان اصلاندوز نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری در سطح شهرستان، نقش کانون را در پرورش و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان به‌خصوص در مناطق محروم را بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرد و خدمات‌رسانی در این حوزه را از دغدغه‌های اصلی مسوولان شهرستان عنوان کرد.

وی طرح توسعه کتاب‌خانه سیار روستایی باهدف ایجاد عدالت فرهنگی و بهره‌مندی کودکان مناطق محروم عشایری از خدمات این واحدها را مورد تاکید قرارداد.

فرماندار شهرستان اصلاندوز ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و حمایت همه‌جانبه مسوولان، طرح‌ها و پیشنهادهای مطرح‌شده اجرایی شود تا کودکان و نوجوانان مناطق محروم شهرستان نیز بتوانند از این فعالیت‌های آینده‌ساز بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =