ارتقا زمینه‌های همکاری دستگاه‌های اجرایی در حوزه کودکان و نوجوانان ضروری است

در نشست مشترک سرپرست کانون پرورش فکری استان اردبیل و فرماندار پارس‌آباد که روز یک‌شنبه ۱۲ تیرماه سال ۱۴۰۱ در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، زمینه‌های ارتقا فعالیت‌ها در حوزه کودکان و نوجوانان مورد بحث‌وبررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد سرپرست کانون استان اردبیل در این نشست با اشاره به ماموریت‌های این سازمان در حوزه‌های فرهنگی گفت: در صورت احداث سالن نمایش کانون در شهرستان پارس‌آباد، شاهد ارتقا خدمات در حوزه فعالیت کودکان و نوجوانان خواهیم بود.

ملک‌زاده فرد با اشاره به این‌که کانون بهترین و امن‌ترین فضا برای کودکان و نوجوانان است، تاکید کرد: باید اعتبارات ملی و استانی در این حوزه افزایش یابد و در این خصوص خواستار توجه بیشتر فرماندار شهرستان پارس‌آباد به تخصیص اعتبار جهت تکمیل سالن نمایش کودک در این شهرستان شد.

جابر جهانبین فرماندار پارس‌آباد نیز تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت دانش‌آموزی شهرستان، اهمیت کار فرهنگی در بین کودکان و نوجوانان بسیار ضرری است.

جهانبین بابیان اینکه کودکان امروز، نسل آینده‌ساز فردا هستند، خاطرنشان کرد: باید با اجرای برنامه‌های متنوع جامعه را به‌سوی نشاط و پویایی پیش ببریم و در این میان کانون پرورش فکری زیربنای فرهنگی جامعه هست که نیازمند توجه، سرمایه‌گذاری و اعتبار بیشتر است.

او تاکید کرد: عدم توجه به فعالیت‌ها و تلاش‌های نهادهای فرهنگی، باعث بروز آسیب‌های اجتماعی در سطح بالایی از جامعه خواهد بود و در این خصوص خواستار برنامه‌ریزی دقیق در جهت ارتقا برنامه‌های فرهنگی جامعه در سطح کلان شد.

فرماندار پارس‌آباد هم‌چنین قول مساعد داد در خصوص تکمیل سالن نمایش کودک در این شهرستان اقدامات لازم صورت پذیرد.

شایان‌ذکر است، سرپرست کانون استان اردبیل و هیات همراه در بازدید از مرکز شماره ۲ کانون پارس‌آباد، درجمع اعضای فعال حضور یافت و در خصوص کتاب‌خوانی و علاقه‌مندی کودکان و نوجوانان به فعالیت‌های کانون، با آن‌ها به گفت‌وگو نشست.

در این بازدید؛ از ملیکا ابوالحسنی منتخب چند دوره مسابقات بین‌المللی و برگزیده مهرواره کشوری نقاشی اربعین اصفهان که مدال نقره کسب کرده بود، با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =