برگزاری ویژه برنامه" شکوه ولایت " در مرکز فرهنگی و هنری باشت

همزمان با عید سعید غدیر خم مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در شهرستان باشت جشن غدیر را طی ویژه اعضا دختر و پسر کودک و نوجوان برگزار کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ محبوبه ظفری مربی مسئول مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان باشت با بیان اینکه ویژه برنامه های مختلفی از سوی این مرکز فرهنگی و هنری کانون در راستای تعمیق باورهای دینی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در کودکان ونوجوانان عضو این مرکز فرهنگی هنری برگزار شد گفت: با مشارکت جمعی از والدین و به منظور گرامی داشت عید سعید غدیر خم  جشنی ویژه اعضای دختر و پسر با حضور مسوولان شهرستان برگزار و با استقبال خوب مخاطبان همراه بود.

وی افزود: شعرخوانی، مولودی خوانی، قصه‌گویی قصه غدیر،اجرای نمایش طنز، مسابقه حضوری، از جمله برنامه‌های اجرایی این جشن‌ها بود.

گفتنی است در پایان برنامه از عضو برگزیده نقاشی مرکز راضیه خادمی‌عنا در کسب مقام برنز رقابت ارزشمند نخستین مهرواره بین‌المللی اربعین  به میزبانی استان اصفهان با حضور  مسئولان شهرستان تجلیل شد ، همچنین از سه نفر از اعضای برگزیده کشوری و بین‌المللی در بخش‌های ادبی و هنری با همکاری و مساعدت اداره ارشاد شهرستان باشت تقدیر شد.

در حاشیه جشن ایستگاه نقاشی و ادبی نیز با مشارکت اعضای مرکز برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =