فعالیت تماشاخانه‌های سیار کانون در جهت گسترش عدالت فرهنگی است

سرپرست کانون کرمانشاه تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری را اقدامی مهم در راستای گسترش عدالت فرهنگی و تربیتی می‌داند.

محمد خیاط‌زنجانی در گفت‌وگو با اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با اشاره به اهمیت اوقات فراغت کودکان و نوجوانان گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، همواره یکی از دغدغه‌های جدی و مهم مسوولان و دست‌اندرکاران فرهنگی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

وی تصریح کرد: یکی از زیباترین و جذاب‌ترین برنامه‌های اجرایی برای مخاطبان کودک و نوجوان، سفر خاطره‌انگیز تماشاخانه سیار کانون به سرزمین پهناور ایران اسلامی است. این اتفاق ماندگار فرهنگی کانون پرورش فکری وقتی در روستاها و شهرهای کم‌برخوردار رقم می‌خورد، اقدامی در راستای گسترش عدالت فرهنگی و تربیتی است.

خیاط‌زنجانی ادامه داد: این هدف مهم با بهره‌گیری از توانمندی‌های مناسب و تاثیرگذار در عرصه فرهنگ و هنر می‌تواند نتیجه‌های مثمرثمر فراوانی با خود به همراه داشته باشد. ایجاد شور و نشاط، خلق لحظه‌های ماندگار، ایجاد لبخند و... برای کودکان و نوجوانانی که از منابع سالم فرهنگی و توزیع مناسب عدالت تربیتی بی‌بهره‌اند، جهادی عظیم و مبارک است.

سرپرست کانون کرمانشاه بیان کرد: خداوند بزرگ را شاکریم که امروز به یمن فراهم ‌آوردن امکانات مناسب فرهنگی و با وجود سختی‌های تهیه، تجهیز و راه‌اندازی در حوزه انجام کارهای بزرگ فرهنگی، در شهرها و روستاهای استان کرمانشاه، تماشاخانه سیار کانون با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، با استقبال خوب کودکان، نوجوانان، خانواده‌ها و مسئولان کرمانشاهی روبه‌رو شده است.

وی با ابراز خرسندی از اجرای طرح «عید تا عید با تماشاخانه‌های سیار کانون» اظهار کرد: «آش سنگ» به کارگردانی زهرا مریدی به همراه ویژه‌برنامه‌های مختلف از اول تا پنجم مرداد در شهرهای روانسر، سرپل ذهاب، دالاهو، اسلام‌آباد غرب، سرفیروزآباد، هرسین، صحنه و کرمانشاه در حال اجراست.

خیاط‌زنجانی در پایان گفت: امیدواریم با تلاش مستمر مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتوانیم شادی و نشاط را برای کودکان در دورترین مناطق مهیا سازیم و جامعه‌ای پویا و امیدبخش را به فردای کشورمان هدیه کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =