سرود سلام فرمانده به زبان کُردی منتشر شد

از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه و با همکاری حوزه هنری و ستاد مردمی در امتداد روح‌الله، روز ۵ مرداد ۱۴۰۱، هم‌زمان با روز ملی کرمانشاه و سالگرد عملیات غرورآفرین مرصاد، سرود سلام فرمانده به زبان کُردی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، از سوی کانون پرورش فکری استان، سرود سلام فرمانده به زبان کُردی منتشر شد.

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: با پیگیری‌های انجام شده، بازخوانی سرود سلام فرمانده به زبان کُردی در کانون پرورش فکری استان کرمانشاه تولید و در روز  ۵ مرداد ۱۴۰۱، هم‌زمان با روز ملی کرمانشاه و سالگرد عملیات غرورآفرین مرصاد این کلیپ منتشر شد.

خیاط‌زنجانی از تولید این سرود با همکاری حوزه هنری استان کرمانشاه و ستاد مردمی در امتداد روح‌الله خبر داد و گفت: مدت زمان این سرود ۷ دقیقه است که با حضور اعضای کانون پرورش فکری و در مناطق مختلف استان کرمانشاه فیلمبرداری آن انجام شده است.

بر همین اساس، هم اکنون لینک کلیپ سرود سلام فرمانده به زبان کُردی به نشانی سرود سلام فرمانده به نشانی https://www.kanoonnews.ir/news/316782/ در شبکه‌های مختلف اجتماعی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =