کانون زبان ایران به سمت تقویت هویت و مرجعیت آموزشی حرکت کند

کانون زبان ایران باید به سمت تقویت هویت و مرجعیت آموزشی حرکت کند و در این راه، برنامه‌های راهبردی و ظرفیت‌های پیرامونی مانند دستگاه تعلیم و تربیت، ما را به این هدف می‌رساند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در همایش فصلی مدیران استانی کانون زبان ایران با اشاره به قدمت نزدیک به صد ساله‌ کانون زبان، این مجموعه و کانون پرورش فکری را در واقع مجموعه‌ای یکسان دانست و از اعتماد خانواده‌ها به‌عنوان سرمایه اجتماعی و دستاورد این دو یاد کرد.

وی ادامه داد: بی‌تردید کانون زبان ایران درشمار برترین موسسه‌های آموزش زبان در کشور قرار دارد و این همان سرمایه اجتماعی است که باعث استقبال خانواده‌ها و اعتماد آن‌ها به این مجموعه شده است و باید با خلاقیت و استفاده از برنامه‌های راهبردی و ظرفیت‌های پیرامونی مانند دستگاه تعلیم و تربیت، به سمت تقویت هویت و مرجعیت کانون حرکت کنیم.

علامتی استفاده از مدارسِ تک‌نوبته و قراردادن تجربه مدرسان و امکانات کانون زبان را در اختیار دانشگاه فرهنگیان به عنوان بخشی از این ظرفیت نام برد.

کانون زبان ایران به سمت تقویت هویت و مرجعیت آموزشی حرکت کند

مدیرعامل کانون پرورش فکری در مورد هم‌افزایی میان کانون زبان و دیگر دستگاه‌هانیز گفت: از این همکاری‌ها بین آموزش و پرورش و کانون، فرزندان این سرزمین سود خواهند برد و مزیت نسبی کانون زبان نسبت به مراکز دیگر آموزش زبان، توان استفاده از ظرفیت‌های آموزش و پرورش است که با همکاری دولت و وزیر آموزش و پرورش - که در این رابطه نگاه‌های مثبتی دارند - این همکاری شکل خواهد گرفت. مدیران کل کانون پرورش هم باید کار را برای کانون زبان تسهیل کنند.

گفتنی است در بخشی از این همایش، حامد علامتی پاسخگوی سوال‌های مدیران استانی کانون زبان ایران بود.

این نشست در روز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران برگزار شد.

یادآوری می‌شود مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های مختلف نیز در این بخش از نشست فصلی کانون زبان ایران به صورت آنلاین حضور داشتند.

کانون زبان ایران به سمت تقویت هویت و مرجعیت آموزشی حرکت کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =