آموزش و پرورش، هم راستا با اهداف متعالی حوزه کودک، کنار کانون پرورش فکری است.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت رشد و تعالی کودک و نوجوان و ایجاد زمینه هایی برای اعتلای آموزش و پرورش این قشر از جامعه هدف والایی است که در کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش هم راستا با هم پیش می رود.

حجرگشت در حاشیه جشن روز جهانی کودک افزود:امروز با عنوان کودک، صلح بازی و نشاط در  جمع دانش آموزان و کودکانی از البرز در تالار شهیدان نژاد فلاح روز جهانی کودک را به همت کانون پرورش فکری البرز، جشن گرفته و در تلاشیم تا کودکان البرزی لحظات به یادماندنی را در خاطر ثبت کنند.

این مسول افزود: آموزش و پرورش آمادگی دارد به عنوان سازمان معین در کنار کانون پرورش فکری که در استان دارای شش مرکز جهت برگزاری کارگاه هاست و  با این تعداد کم پاسخ گوی نیاز مخاطبان نیست،  هر کمکی که در راستای اعتلای سلامت فکری و جسمی کودکان و نوجوانان نیاز هست محقق و در این زمینه اهتمام ویژه داشته و کنار کانون باشیم.

وی با اشاره به این مطلب که مهد کودک ها نیز مدتی است تحت پوشش آموزش و پرورش قرار گرفته اند افزود  بی شک از ۶ تا ۱۸ سال بخش قابل توجه ای از جمعیت هستند که پدران و مادران آینده خواهند بود که در ایجاد زمینه های رشد فکری فرهنگی و اجتماعی این قشر تلاش ویژه ای خواهیم داشت.

گفتنی است در حال حاضر تعداد دانش آموزان مقطع ابتدایی در کرج حدود ۲۶۰ هزار نفر و جمعیت دانش اموزی بالای پانصد هزار نفر است .

خبرنگار: ملیحه مومن پور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =