اجرای برنامه‌های شاد تماشاخانه سیار کانون در مناطق کم‌برخوردار تهران

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری همزمان با روز ۱۶ مهر در شهرک گلریز تهران حاضر شد و ویژه‌برنامه‌های شاد و متنوعی را برای کودکان و نوجوانان اجرا کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این تماشاخانه سیار در مناطق کم برخوردار تهران حضور یافت و برنامه‌های آن با محوریت بازی‌های حرکتی و ترویج فرهنگ بازی و مسابقه اجرا شد.

در این برنامه که مهرداد نظام‌آبادی متخصص بازی‌های حرکتی و مسابقه، اجرای آن را برعهده داشت تلاش شد به جنبه‌های دیگر بازی‌ها اشاره شود و این‌که هدف از مسابقه صرفا بردن نیست.

تماشاخانه سیار همچنین نمایش «جک و لوبیای سحرآمیز» به کارگردانی علیرضا دهقانی را با تکنیک عروسکی به روی صحنه برد. این نمایش از تولیدات قدیمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دو زبان فارسی و انگلیسی تولید شده است.

اجرای برنامه‌های شاد تماشاخانه سیار کانون در مناطق کم‌برخوردار تهران

اجرای نمایش عروسکی «جک و لوبیای سحرآمیز» مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفت، به ویژه برای آنهایی که کارتون لوبیای سحرآمیز را دیده بودند و یا کتابش را خوانده بودند جذابیت داشت.

دو تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری همزمان با هفته ملی کودک مهمان کودکان در برخی استان‌های کشور می‌شوند و تا پایان مهر ۱۴۰۱ به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

برنامه‌های هفته ملی کودک در تهران با برپایی نمایشگاهی از فعالیت‌های کانون و دیگر سازمان‌ها و برنامه‌های جذاب و متنوع برای کودکان از ۱۶ تا ۲۲ مهر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری واقع در خیابان حجاب تهران و در سراسر کشور در مراکز کانون برگزار می‌شود.

اجرای برنامه‌های شاد تماشاخانه سیار کانون در مناطق کم‌برخوردار تهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =