تقدیر از مدارس فعال در طرح کانون_مدرسه/ توافق بر تولیدات مشترک کانون و مدارس کرمانشاه در راستای تحقق عدالت تربیتی

محمد خیاط‌زنجانی، مدیر کل کانون استان چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ در راستای تعامل بیشتر و قدردانی از همکاری مدارس با کانون پرورش فکری از مدیر، معاونین و معلمان دبستان نرجس با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، محمد خیاط زنجانی مدیر کل کانون استان کرمانشاه به جهت تعامل و همکاری مدارس با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حضور آنان در ویژه برنامه‌های مختلف کانون، چهارشنبه ۹ آذر با مراجعه به دبستان نرجس از مدیر، معاونین و معلمان این مدرسه با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد. محمد خیاط‌زنجانی در دفتر مدرسه حاضر و ضمن تشکر از کادر مدرسه بیان داشت: کانون و آموزش و پرورش هر دو از یک بدنه و از یک جنس هستند و بی‌گمان هر دو برای رشد و تعالی کودکان و نوجوانان کرمانشاهی تلاش می‌کنند. کانون در همه حال و همه زمان آمادگی دارد در شاخه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در کنار مدارس باشد. مدیر مدرسه و معاونین او از حضور دکتر زنجانی در مدرسه ابراز خرسندی کرده و ضمن تشکر از برنامه‌های متنوع، شاد، مفرح و تاثیرگذار کانون بر ادامه‌ی این برنامه‌ها و حضور دانش‌آموزان در محیط کانون تاکید داشتند.

تقدیر از مدارس فعال در طرح کانون_مدرسه/ توافق بر تولیدات مشترک کانون و مدارس کرمانشاه در راستای تحقق عدالت تربیتی

در پایان حسب درخواست  مدیریت  دبستان نرجس، در خصوص تولید آثار گروهی هنری، و همچنین با توجه به رسالت کانون در خصوص فعالیت در مناطق کم‌برخوردار و تحقق عدالت تربیتی، مقرر شد تولیدات مشترکی از  دبستان نرجس و مرکز شماره ۲ کانون در حوزه‌ی سرود انجام پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =