برگزاری هفته پژوهش با محوریت «مساله‌شناسی در حوزه کودک و نوجوان»

مدیرکل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: چهاردهمین ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش کانون در سال ۱۴۰۱ با محوریت «مساله‌شناسی در حوزه کودک و نوجوان» برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نسرین سجادیان افزود: قالب‌های آثار ارسال شده برای شرکت علاقه‌مندان در ویژه‌برنامه هفته پژوهش شامل اقدام‌پژوهی، مقاله، رساله و پایان‌نامه، جستارنویسی و مهم‌تر از همه پژوهش اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری است که روز چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ از برگزیدگان هر بخش به شکل مجازی و حضوری قدردانی خواهد شد .

مدیرکل آموزش و پژوهش کانون یادآور شد: در برنامه‌ریزی‌ و راهبری فعالیت‌های امسال، تمرکز بر مخاطب‌شناسی و مرکزمحوری بوده و تلاش شده است به فعالیت پژوهش اعضا کانون توجه ویژه‌ای شود.

بر همین اساس، نشست صمیمی حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اعضای  پژوهشگر نوجوان برنامه‌ریزی شده و برگزار خواهد شد.

وی در ادامه اضافه کرد: در موضوع اقدام‌پژوهی نیز اقبال قاسمی‌پویا از سال‌های گذشته با کانون همکاری صمیمانه‌ای داشته‌اند و در شناسایی مسائل حوزه مربیگری به آگاه‌سازی و توانمندسازی همکاران کمک شایانی کرده‌اند. بنابراین یکی از برنامه‌های قابل توجه در این هفته برنامه روز یکشنبه ۲۱ آذر است که با همکاری استان‌ تهران، تجلیل از پیشکسوت اقدام‌پژوه اقبال قاسمی‌پویا خواهد بود.

سجادیان در پایان خاطرنشان کرد با توجه به ظرفیت ارزشمندی که در استان‌های مختلف در حوزه علمی وجود دارد، امسال سعی بر این شد تا از این ظرفیت به خوبی استفاده شود و بر همین اساس همکاری استان‌های فارس، تهران، مازندران، سمنان، خوزستان و کرمانشاه در برنامه ستادی امسال مشهود است.

چهاردهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز ۱۹ تا ۲۳ آذر ۱۴۰۱ با شعار «مساله‌شناسی کودک و نوجوان، افق روشن آینده» برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =