دو عضو کانون کرمانشاه برگزیده جشنواره داستان آفرینش شدند

سومین جشنواره سراسری داستان آفرینش با موضوع «داستان‌های دیار» با رویکرد ادبیات بومی و اقلیمی و شعار «تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم» برگزیدگان خود را معرفی و دو عضو کانون استان کرمانشاه در این جشنواره برگزیده شدند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با پایان‌یافتن مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره داستان آفرینش، تعداد ۳۱۹ اثر داستانی از سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ادبی ارسال شد. مرحله اول بررسی و انتخاب آثار از سوی چهار نفر از کارشناسان داستان‌نویس و صاحب‌قلم کانون عزت صدیقی‌لویه، فاطمه ظهیری، مریم بیات‌تبار و سهیل مقیمی انجام شد که طی آن ۱۳۶ اثر به مرحله دوم و پایانی راه یافتند.

در مرحله پایانی داوری و بررسی آثار، افسون امینی، مینا حدادیان و هادی خورشاهیان پس از مطالعه آثار و بحث و تبادل‌نظر در خصوص رعایت عناصر داستانی، ایده‌پردازی و نگاه تازه، پرداختن به ویژگی‌های ادبیات داستانی اقلیمی و... سرانجام ۴۶ اثر را به‌عنوان برگزیدگان سومین جشنواره داستان آفرینش کانون پرورش فکری انتخاب کردند.

از این میان هلیا کرمی و فائزه بهرامی دو عضو کانون کرمانشاه در بخش گروه سنی نونگاه این جشنواره برگزیده شدند. 
مراسم پایانی سومین جشنواره داستان آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و قدردانی از برگزیدگان به‌زودی اعلام خواهد شد.


اسامی کامل برگزیدگان سومین جشنواره سراسری داستان آفرینش با موضوع «داستان‌های دیار»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =