افتخارآفرینی شرکت کنندگان کانون قزوین در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون

شرکت کنندگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی شش عنوان ارزشمند کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، چهار عضو و دو مربی از کانون استان قزوین در بیست و چهارمین جشنواره قصه‌گویی کانون خوش درخشیدند.

بر این اساس فاطمه محمدی از مرکز شماره یک با مربی‌گری آزاده آقامیربها رتبه اول بخش قصه‌گویی ملی نوجوان را با قصه «قوقولی» کسب کرد.

زهرا برجی مربی مسئول مرکز فرهنگی و هنری الوند در بخش رساله و پایان نامه رتبه دوم را برای مقاله «مقایسه هوش هیجانی، خلاقیت و تحمل ابهام اعضا قصه‌گو و اعضای عادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین» را به دست آورده است.

 در بخش پادکست طناز همت و نوشین نیکراه دو عضو دیگر همین مرکز با مربی‌گری آزاده آقامیربها برگزیده شدند.

هم‌چنین آیریانا طاهرخانی عضو مرکز فرهنگی و هنری مجتمع با مربی گری مینا عابدی و زهرا یکه‌فلاح مربی مسئول مرکز شماره یک آبیک  در بخش قصه‌‍‌گویی 90 ثانیه‌ای به عنوان برگزیده معرفی شدند.

در این جشنواره لیلا ابراهیمی مربی مرکز فرهنگی و هنری شریفیه هم در بخش برگزیده ‌های سال‌های پیش جشنواره   که غیر رقابتی بود، با اثر «هزار بوسه»قصه گویی کرد.

آیین پایانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی «قصه‌گوییِ» کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان صبح روز پنج‌شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ در سالن شهید عباس‌نژاد شهر یزد برگزار شد. این جشنواره از ۲۵ دی در شهر یزد آغاز به کار کرد و طی مدت ۴ روز قصه‌گویان در بخش‌های ملی، بین‌الملل، زبان اشاره، پادکست، قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای، آیینی سنتی و در بخش علمی مقاله، کتاب، پایان‌نامه و رساله و جستار با هم به رقابت پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =