گردهمایی «بچه‎‌های انقلاب» در کانون اصلاندوز

به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مراسم جشنی با عنوان «بچه‌های انقلاب» با حضور فرمانده سپاه ناحیه عشایری ، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایری، فرمانده حوزه‌ی خواهران ، مسوول امور بانوان فرمانداری به همراه جمعی از مدیران مدارس شهرستان اصلاندوز ، در مرکز فرهنگی و هنری کانون این شهر برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در مراسم جشن «بچه‌های انقلاب» که روز یکشنبه ۱۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و اجرای گروهی سرود ملی آغاز شد، فضه میرموسوی مربی مسوول مرکز با گرامیداشت ایام‌الله دهه‌ی فجر، آشنایی کودکان و نوجوانان با رویدادها و آرمان‎های انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از فعالیت‌های بانشاط و شورآفرین را از اهداف برنامه های مرکز در این ایام عنوان کرد.

گردهمایی «بچه‎‌های انقلاب» در کانون اصلاندوز

سرهنگ نریمان حیدری فرمانده سپاه ناحیه عشایری شهرستان اصلاندوز نیز با تبریک دهه‌ی مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دستاوردها و پیشرفت‌های ۴۴ ساله‌ی انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های آنها امروز کشورمان در عرصه‌های مختلف، جایگاه بسیار مناسبی در سطح بین‌الملل و منطقه‌ای دارد.

وی ضمن تشکر از مربیان کانون اصلاندوز، این مرکز فرهنگی و هنری را بستری مناسب برای رشد و بروز خلاقیت در کودکان و نوجوانان دانست و از مدیران مدارس خواست در زمینه‌ی اجرای برنامه‌های مختلف، همکاری و تعامل بیشتری با کانون داشته باشد.

در ادامه‌ی این برنامه مسابقه نقاشی با موضوع «من و پرچم» برگزار شد که اعضا با الهام از سه رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران و شعار «من انقلابی‌ام» به فعالیت نقاشی پرداختند.

همچنین مسابقه جمله‌سازی با کلماتی از قبیل ایران من، انقلاب، شهید وامام خمینی (ره) بین اعضای شرکت کننده اجرا شد.

گفتنی است، شعرخوانی، اجرای دکلمه درباره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی ایران و اجرای بازی‌های شاد و جذاب از دیگر برنامه‌های اجراشده در این مراسم بود.

خاطر نشان می‌شود، در پایان از طرف سرهنگ حیدری فرمانده سپاه ناحیه عشایری شهرستان اصلاندوز هدایایی به کلیه‌ی شرکت کنندگان در این برنامه، اهدا گردید.

گردهمایی «بچه‎‌های انقلاب» در کانون اصلاندوز

همچنین در برنامه‌ای دیگر که روز دوشنبه ۱۷ بهمن‌ماه اجرا شد، وقایع و رویدادهای انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ و رشادت‌های مردم علیه ظلم و فساد طاغوتیان معرفی شده و در ادامه با معرفی کتاب «ای میهن من، ایران»، بخش هایی ازاین کتاب روخوانی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =