کد خبر: 323432
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
بازدید 536
درخشش اعضای کانون کرمان در نخستین جشنواره سراسری سروقامتان

۱۱ عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در بخش‌های اجرای صحنه‌ای و شعر و دل‌نوشته نخستین جشنواره سراسری دانش‌آموزی سروقامتان برگزیده شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، در بخش اجرای صحنه‌ای نخستین جشنواره سراسری سروقامتان کیانا خواجه‌کاظمی، رقیه سیاهکویی و یلدا محبی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پاریز و عرفانا آسیابانی و مائده حسینی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انار با نظر هیات داوران برگزیده شناخته شدند.

همچنین زهرا مومن‌پور و مهلا پورخدابخش از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر بابک، حانیه متصدی‌زاده و کوثر حسینی‌نژاد از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زرند، نیوشا حاج‌محمدی از کانون پرورش فکری راین و راحله چناریان از کانون پرورش فکری چترود برگزیده بخش شعر و دل‌نوشته این جشنواره شناخته شدند.

نخستین جشنواره سراسری دانش‌آموزی سروقامتان با حمایت سازمان سما، موسسه فرهنگی و هنری امامت و مهدویت، دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با اعلام فراخوان از ابتدای زمستان برای دانش‌آموزان پایه چهارم تا  دوازدهم و با دریافت ۱۵۶۰ اثر ۲ اسفند ۱۴۰۱ با حضور  محمدمهدی فداکار استاندار، محمد بطحایی وزیر پیشین آموزش و پرورش، رضا رضایی رییس آموزش و پرورش، نجمه خداترس سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و علیرضا منظری توکلی رییس دانشگاه آزاد استان کرمان به کار خود پایان داد.

این در حالی است که، اعضای انجمن سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان هم در آیین اختتامیه این جشنواره سه سرود «بازار شهر کرمان»، «بازی‌های محلی» و «سردار سلیمانی» را اجرا کردند و مورد تشویق حاضران قرار گرفتند.

بر همین اساس، هیات داوران با تشریح این‌که: « بدون تردید ارتباطات موثر که هنر هشتم خوانده می‌شود، پیش نیاز موفقیت در دنیای امروز است. آشنایی و تسلط بر مهارت‌های ارتباطی به بهبود ارتباط‌های شخصی و اجتماعی و در نهایت به بهبود و ارتقای همه جنبه‌های زندگی انسان کمک می‌کند و در این بین بهره‌مندی از فن بیان مناسب، زبان بدن مطلوب، صدای رسا، ظاهر آراسته و اعتماد به نفس لازم و زمینه نفوذ کلام و اثربخشی بیشتر ما را فراهم می‌کند و سبب پیشبرد بهتر اهدافمان می‌شود.» از میان ۲۱۰ اثر رسیده در بخش اجرای صحنه‌ای،  پنج نفر از دوره ابتدایی و چهار نفر را از دوره‌های متوسطه اول و دوم به عنوان برتر و برگزیده انتخاب کردند.

برگزیدگان بخش اجرای صحنه‌ای در مقطع ابتدایی:

۱ .آنا افشار از جیرفت

۲. ثنا اخلاص پور از بافت

۳. رقیه افشارمنش از جیرفت

۴. آریا رنجبر از جیرفت

۵. کیانا حاجی کاظمی از سیرجان

برگزیدگان رشته اجرای صحنه‌ای در دوره متوسطه اول و دوم:

۱. عرفانا آسیابی از انار

۲. رقیه سیاهکویی از سیرجان

۳. مشترکا آرمان یعقوبی از کرمان و مائده حسینی از انار

۴. یسنا قاسمی‌نژاد از جیرفت

۵. مشترکا صدرا طباطبایی از تهران و حیدر آقایی‌پور از رشت

۶. یلدا محبی از سیرجان

همچنین هیات داوران از بین ۱۳۵۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره در بخش شعر و دلنوشته تعداد ۱۰ برگزیده را به شرح زیر انتخاب کردند.

برگزیدگان رشته شعر و دلنوشته در مقطع ابتدایی:

۱. یسنا محی الدینی از رفسنجان

۲.  نیوشا حاج محمدی از راین

۳.  محمدپارسا جلینی از کاشمر

برگزیدگان رشته شعر و دلنوشته در دوره متوسطه اول و دوم:

۱. زهرا مومن‌پور از شهربابک

۲.  محمدامین ملایی از جیرفت

۳. مشترکا حانیه متصدی‌زاده و کوثر حسینی‌نژاد از زرند

۴.  مهلا  پورخدابخش از شهربابک

۵. راحله چناریان نخعی از چترود

۶. حنانه سعید  کرمان

 یادآور می‌شود بهاره احمدی، صمد قربان‌نژاد، حسین شهابی،  ندا سلاجقه، سمیه یاوری و طیبه شجاعی هیات داوران نخستین جشنواره سراسری دانش‌آموزی سروقامتان را تشکیل داده بودند.

درخشش اعضای کانون کرمان در نخشستین جشنواره سراسری سروقامتان

درخشش اعضای کانون کرمان در نخشستین جشنواره سراسری سروقامتان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =