کد خبر: 324010
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
بازدید 173
کانون کرمان رتبه خلاقیت و نوآوری ستاد بزرگداشت دهه فجر را کسب کرد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به عنوان کمیته کودک و نوجوان رتبه خلاقیت و نوآوری ستاد بزرگداشت چهل‌وچهارمین بهار انقلاب اسلامی را کسب کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی از نجمه‌خاتون خداترس سرپرست کانون و رییس کمیته کودک و نوجوان استان تقدیر کرد.

بنابر این خبر، در این مراسم بزرگداشت که ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ در سالن شهید مرتضوی استانداری با حضور محمدمهدی فداکار استاندار، حسین انجم‌شعاع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و اعضای کمیته‌های بزرگداشت دهه فجر برگزار شد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان در بخش خلاقیت و نوآوری حائز رتبه معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.   

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه‌برنامه‌های تصویرگری رویدادهای مهم چهار دهه انقلاب اسلامی روی پرده توسط اعضا و مربیان مراکز و روایتگری آن‌ها با عنوان نقل انقلاب و ساخت ویدئوکست وقایع مهم انقلاب توسط اعضای کودک و نوجوان مراکز در قالب روایتگران انقلاب را اجرا کرد.

همچنین، ویژه‌برنامه‌های «شور انقلاب» به شکل ساخت بازی‌های انقلابی در ۱۰ مرکز استان، «فجر تا فجر» درقالب تولید کتاب الکترونیکی آثار ادبی و هنری جشنواره نماز، «در مسیر انقلاب» با برگزاری برنامه پیک امید مناطق حاشیه نشین شهر کرمان و اعزام دو نفر از همکاران سیار به استان هرمزگان و اجرای پیک امید مشارکتی از دیگر فعالیت‌های آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در دهه فجر بودند.

این در حالی است که، آفرینش‌های هنری کانون کرمان برنامه «با کتاب انقلاب» را با برگزاری مهرواره خانوادگی یک کتاب - یک عروسک اجرا کرد و آفرینش‌های ادبی کانون استان هم «جستار انقلاب» را به شکل نشست تخصصی مربیان ادبی استان با محوریت جستارنویسی بر مبنای ادبیات انقلاب و «درهوای انقلاب» را در قالب نشست اعضای انجمن‌های ادبی شاعران و نویسندگان نوجوان برگزار کرد.

بر همین اساس، جشن بزرگ انقلاب در محل اداره‌کل کانون کرمان با مشارکت مراکز شهر کرمان و جشن‌های انقلاب از سوی مراکز فرهنگی‌هنری سراسر استان اجرا شد.

کانون کرمان رتبه خلاقیت و نوآوری ستاد بزرگداشت دهه فجر را کسب کرد

   

             

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =