دیدار نوروزی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با استاندار همدان

به مناسبت فرارسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان ابراهیمی هژیر مدیرکل کانون پرورش فکری با دکتر قاسمی فرزاد استاندار همدان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان استان همدان در روز شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ با آغاز اولین روز کاری دستگاه های اجرای به مناسبت سال جدید و فرارسیدن ماه مبارک رمضان جمعی از مدیران کل بانو استان با دکتر قاسمی فرزاد استاندار همدان دیدار و گفتگو کردند.

قاسمی فرزاد استاندار همدان ضمن تبریک سال جدید و بهار قرآن ماه مبارک رمضان از حضور آنان تقدیر و تشکر کرد.

همچنین قاسمی فرزاد به مدیرکل های بانو استان خاطرنشان کرد که عملکرد مجموعه خود نگاه تخصصی و پیش بردی داشته باشند.

دیدار نوروزی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با استاندار همدان

در این دیدار معصومه ابراهیمی هژیر مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان ضمن تبریک ایام و اهدا کتاب از حمایت ها و نگاه دغدغه مندانه ی دکتر قاسمی فرزاد استاندارهمدان در حوزه کودک و نوجوانان تقدیر و تشکر کردند.

ابراهیمی هژیر در ادامه مطالب خود از اهداف و سیاست های دکتر حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مبنی بر جهت دهی فعالیت های و برنامه ریزی ها در راستای شکل گیری و ارتقا تقویت ایمان دینی، هویت ایرانی اسلامی و امیدآفرینی در بین کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

شایان ذکر است قبل از دیدار نوروزی با استاندار همدان ابراهیمی هژیر در دفتر مدیر کل امور بانوان استانداری حضور یافته بود، سال نو و ماه مبارک رمضان به مدیر کل و کارکنان امور بانوان استانداری تبریک گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =