رونمایی از مجموعه کتاب‌های علمی «شغل‌های رویایی» در نمایشگاه کتاب

مراسم رونمایی از مجموعه‌ی برترین شغل‌ها در حوزه‌ی علوم، فناوری، مهندسی، ریاضی(STEM) در غرفه کانون پرورش فکری در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

به‌گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مجموعه شامل چهار عنوان با نام‌های «شغل‌های رویایی در مهندسی»، «شغل‌های رویایی در فناوری»، «شغل‌های رویایی در علوم» و «شغل‌های رویایی در ریاضی» می‌شود.

مجموعه کتاب‌های علمی شغل‌های رویایی مناسب برای گروه سنی نوجوان (بالای ۱۵ سال) است و نویسندگی آن را کولین هینسون و ترجمه آن را مجید عمیق برعهده داشتند.

علاقه‌مندان به شرکت در مراسم رونمایی این مجموعه می‌توانند روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵ تا ۱۷ به غرفه کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب مراجعه کنند.

مجموعه کتاب‌های شغل‌های رویایی در حوزه‌های «علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی» که به اختصار STEM نامیده می‌شود، نوجوانان را با فرآیند دسترسی به آن‌ها و موضوع‌های درسی مرتبط با این شغل‌ها که از دبیرستان تا دانشگاه را شامل می‌شود، آشنا می‌کند.

نوجوانان ضمن مطالعه‌ی این کتاب‌ها باتوجه به توانمندی‌ها و علاقه‌شان درباره هرکدام از این شغل‌ها که طراحی روبات‌ها، خلق ایده‌های نوین در انرژی، مبارزه با جرایم سایبری، تأمین غذای جهانیان که از جمله آنهاست، شناخت کافی به دست می‌آورند.

هرکدام از کتاب‌های این مجموعه با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه و به قیمت ۴۰هزار تومان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری منتشر شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تازه‌ترین کتاب‌هایش را در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ۱۰ درصد تخفیف برای عموم و ۱۵ درصد برای فرهنگیان عرضه می‌کند.

درعین حال کانون علاوه بر عرضه آثارش در نمایشگاه کتاب تهران به صورت حضوری، هم‌زمان کتاب‌هایش را در بخش مجازی و از طریق سایت ketab.ir  نیز در معرض فروش گذاشته است.

غرفه‌های کانون در سالن جنوبی ناشران کودک و نوجوان غرفه ۱۸۱، سالن ناشران عمومی واقع در راهروی ۱۴، غرفه ۷ و بخش جنبی کودک و نوجوان مصلی تهران میزبان مخاطبان خواهد بود.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =