والدین هنگام استفاده‌ی بچه‌ها از اینترنت، کنارشان باشند

مسؤول اجتماعی پلیس فتای استان البرز در جمع اعضا و خانواده‌های مرکز شماره ۴ کانون کرج، از لزوم همراهی و نظارت خانواده‌ها هنگام استفاده‌ی فرزندانشان از اینترنت سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، در ادامه‌ی همکاری‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پلیس قتای استان، نشست آشنایی با آسیب‌ها و تهدیدهای فضای مجازی ویژه‌ی اعضا و خانواده‌های مرکز شماره ۴ کانون در کرج  روز شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ با حضور سروان اکبری، مسؤول اجتماعی پلیس فتای استان البرز برگزارشد.

اکبری در این نشست در خصوص فضای مجازی و آسیب‌های مرتبط با آن با حاضران سخن گفت.

دوستی با افراد ناشناس در فضای مجازی، تلاش هکرها برای ورود به سیستم و سرقت اطلاعات، قلدری سایبری و آزار و اذیت مخاطبان فضای مجازی توسط برخی افراد زورگو و درخواست اخاذی از آنان و راهکارهای مقابله با این آسیب ها از جمله مواردی بود که از سوی این متخصص فضای مجازی مطرح شد و در ادامه ویدیوهای کوتاهی با همین موضوعات برای شرکت کنندگان در این نشست، پخش شد.

والدین هنگام استفاده‌ی بچه‌ها از اینترنت، کنارشان باشند

لازم به توضیح است از سال گذشته و در قالب تفاهم نامه با پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا( فتا)ی استان البرز، محتواهای پیشگیرانه‌ی مناسب در خصوص آسیب‌های فضای مجازی از طریق فضاهای رسانه‌ای در اختیار کانون به اطلاع اعضا، خانواده‌ها و همکاران می‌رسد.

به گفته‌ی کارشناس آموزش و پژوهش کانون البرز، این مجموعه نشست‌ها به صورت متوالی با حضور اعضا و خانواده‌ها در دیگر مراکز کانون استان نیز برگزار خواهد شد و خانواده‌ها می‌توانند سوالات خود در این زمینه را از کارشناسان بپرسند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =