کد خبر: 329374
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
مدیرعامل کانون به تماشای نمایش «اولین بازی» نشست

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تماشای آخرینِ اجرایِ نمایش «اولین بازی» که با استقبال مردمی همراه بود، نشست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیرعامل کانون با حضور در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران این اثر، بر لزوم حمایت همه جانبه از تئاتر و تئاتر عروسکی تاکید کرد.

نمایش «اولین بازی» به کارگردانی میثم یوسفی پس از ۳۰ شب اجرای رایگان به عنوان نذر فرهنگی در میان استقبال کم‌نظیر مخاطبان به پایان رسید.

این اثر به عنوان اولین نمایشِ تعزیه عروسکی حوزه کودک و نوجوان در عاشوراست که در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری تولید شده است.

مدیرعامل کانون به تماشای نمایش «اولین بازی» نشست

در خلاصه این نمایش آمده است، گروه تعزیه‌خوانان به علت نیامدن بازیگر اصلی نمی‌توانند روایت طفلان مسلم را اجرا کنند، شخصیت «رضا» از این اتفاق ناراحت می‌شود و در خلوت با اسباب‌بازی‌هایش تعزیه را اجرا می‌کند که ناگهان وسیله‌هایش جان می‌گیرند و...

مدیرعامل کانون به تماشای نمایش «اولین بازی» نشست

از سایر حاضران در مراسم پایانی این اثر می‌توان به محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید کانون، سمیه‌سادات ابراهیمی مدیرکل حوزه مدیرعامل کانون و مجید قناد کارگردان تئاتر کودک و نوجوان اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =