تحویل سند زمین به کانون پرورش فکری جهت احداث مجتمع فرهنگی هنری در هریس

در آخرین روز از هفته دولت و با حضور فرماندار هریس سند زمین برای احداث مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تحویل این اداره کل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، این قطعه زمین با هدف ایجاد مجتمع فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان در هریس به کانون استان واگذار شده است.

جلیل‌وند فرماندار هریس در نشستی که به همین مناسبت منظور در فرمانداری این شهرستان برگزار شد توجه به کودکان و نوجوانان به عنوان سرمایه‌های آینده میهن اسلامی را ضروری و مهم عنوان کرد و در عین حال تصریح نمود: استعدادها و توانمندی‌های بسیاری در عرصه‌های فرهنگی هنری و ادبی در بین کودکان و نوجوانان این شهرستان وجود دارد که با آغاز فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ظهور و بروز خواهد داشت.

علی بینش مدیر کل کانون استان نیز در این جلسه با قدردانی از اهتمام ویژه فرماندار و اعضای شورای شهر، شهردار، اداره کل ثبت اسناد و املاک و اداره مسکن انقلاب اسلامی هریس تصریح کرد: همّت و انسجام موجود در بین ادارات شهرستان هریس سبب شد تا این اتفاق مبارک محقق شود و ان‌شاالله در اولین فرصت ممکن کار احداث و تجهیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هریس آغاز خواهد شد.

در این مراسم سند تک برگ قطعه زمین به ابعاد ۱۰۰۰ متر مربع جهت احداث مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کانون استان تحویل داده شد.

هریس از جمله شهرستان‌های استان است که فاقد مرکز فرهنگی هنری کانون بوده و با اهدای این زمین مراحل احداث این مرکز آغاز خواهد شد.

تحویل سند زمین به کانون پرورش فکری جهت احداث مجتمع فرهنگی هنری در هریس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =