دومین نشست کمیته کودک و نوجوانان ستاد کنگره شهدا کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

دومین نشست هم‌اندیشی کمیته کودک و نوجوان کنگره یک هزار و ۸۰۸ شهید استان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد ، نشست هم‌اندیشی کمیته کودک و نوجوان کنگره شهدای استان در راستای برگزاری کنگره یک هزار و ۸۰۸ شهید استان با کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،صبح روز ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات نشست گذشته با تاکید بر برگزاری مهرواره‌های  فرهنگی هنری و ادبی با موضوع ایثار و شهادت برای کودکان و نوجوانان تاکید شد.

کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان کهگیلویه و بویراحمد  جهت‌دهی تمامی فعالیت‌ها، فرآیندها، محصولات، دوره‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در راستای شکل‌گیری و تقویت ایمان و هویت ایرانی‌اسلامی و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و امیدآفرینی در کودکان و نوجوانان را از سیاست‌های کانون، عنوان و اظهار کرد: کانون استان با تمام ظرفیت و توان نیروی انسانی و امکانات و تجهیزات در خدمت شهدا و آرمان‌های راستین آن‌هاست و توسعه و تعمیق ارزش‌های والایی چون ایثار و شهادت را در دستور کار خود دارد.

نازنین‌زهرا هوشیاری ادامه داد: کیفیت یکی از مهمترین ویژگی های چاپ آثار با موضو شهدای استان بوده و در این راستا از نویسندگان برجسته استان در حوزه کودک و نوجوان جهت نظارت دعوت خواهد شد.

برگزاری مهرواره‌های قصه‌گویی با موضوع  زندگی نامه شهدای استان،  مهرواره نمایشنامه خوانی باعنوان روایت سبز با موضوع ایثار و شهادت ، تولید ویدیوکست معرفی شهدای نوجوان استان  ، مستند سازی تاریخ شفاهی ایثارگران کانون استان  ، برگزاری نمایشگاه کتاب و ایستگاه مطالعه با موضوع دفاع مقدس ، برگزاری نمایشگاه نقاشی از آثار اعضا با موضوع دفاع مقدس ، مهرواره استانی قصه‌نمایش با موضوع زندگی نامه شهدای استان از مصوبات این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =